ik draag dit op aan Daan

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes

U vrij
ik aan het werk
gister weer voor het eerst na 2 weken vrij
en geloof me die weken herinner ik als was het
gisteren
dromen van morgen doe ik niet
leven vandaag wel weer

kijk wel uit naar 28 april<
maar dromen , nee dat niet
🙂



 photo vandaag gister en morgen_zpsixk8oc05.png

ff op alleen lezen kliken

een heel naar bericht las ik op FB
een ex collega is overleden
een goede gozer
49 jaar
waar hebben we het dan over
ja luitjes zo ben je er
zo ben je weg
oorzaak
een epileptische aanval in zijn slaap
gestikt in eigen tong

sta ff stil de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “ik draag dit op aan Daan”

  1. Nu het is een mooie boodschap…vandaag morgen en gisteren en zo hoort het te zijn nog een morgen. Dus past wel bij het heengaan van je oud collega die echt nog veel te jong is om al heen te gaan.
    Zal jou ook wel weer ff doen stilstaan…dus leef vandaag morgen kan het over zijn…goede raad.
    Trusten

  2. Dit zouden we iedere dag eens moeten lezen.
    We zijn met veel te veel bezig waar we nooit bij stilstaan totdat het noodlot toeslaat en dan is het nutteloos geworden.
    Sterkte bij het verlies van je collega.
    Groetjes.

  3. Goeie morgen Karel ik heb je werkje mee voor deze avond,
    Wat druk vandaag gaan eten met vrienden
    De ontmoeting met een goed mens blijft altijd
    een mooie herinnering in ons leven.
    Nikki

  4. Einen schönen Sonntag lieber Karel ein schöner pps sind auch wieder in Köln heute Morgen losgefahren es war grau in grau nicht schön Wünsche dir einen schönen Sonntag liebe Grüße von mir Gislinde

  5. Nou ja ons nieuwsgierig maken en dan zeggen dat er eigenlijk dan niks is haha grapjas…
    Nu ons eerste feestje begint 3 apr en we gaan door tot aan het einde van die maand…geloof een stuk of 5 hihi
    Slaap lekker

  6. Hallo Karel offe du hast gut geschlafen wünsche dir einen sonnigen Start in die neue Woche heute meint es die Sonne besonders gut viele Grüße in Freundschaft Klaus

Geef een reactie

