ik ben weer ff pleitte

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

ben ff naar
Makkum
in de link is ook een agenda
maar de reünie staat er nog niet in
ja ben nog vrij en blij
heb nog een vrije reis
en ik kan misschien Kobie helpen
om haar pctje weer volledig geïnstalleerd
te krijgen zij en dochter hebben het nodig
voor o.a. de reünie en school
en of ik nu ik weet niet waar wandel
of in het mooie
Makkum

dus U begrijpt het al
ik ben weer wat offline
hihi
en ben dit keer in
 photo imagesRF05XAJ0_zpse9gyvmmh.jpg

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “ik ben weer ff pleitte”

  1. ha die Karel,
    mooie beelden en pracht natuur, geniet er van Karel,
    voor ons zal, als alles goed gaat, pas eind juni zijn dat we er weer op uit kunnen,
    dus…..neem het er maar lekker van zolang je kunt,
    wens je een goede nachtrust toe en slaap lekker, Greetje

  2. Hoi karel als het goed is zit jij intussen met de benen onder een andere tafel…
    Wel een mooie pps van je logeerplekje…zag zelfs bekende plekjes van foto’s.
    Wij pakken zo meteen de fiets en fietsen even naar Guus en Daan…en wie weet is de mams er ook wel haha…groetjes daar aan allen

  3. Hopelijk kan je deze mensen helpen Karel

    Koekjes zijn gezond
    Koekjes zijn aan te rade
    2 Kwartjes een half pond
    We hebben ze in zakjes, of in een trommel
    Maar als het zakje scheurt heb je rommel.
    Nikki

Geef een reactie

