emotie = tranen

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes

ik genoot gister een rustdag
was enkel ff om eten en drinken weg
ja prachtig weer , nu ik kom wel weer buiten hoor
maar na de afgelopen week
met veel beweging – emotie
en lange rit terug
deed mij die rustdag goed

  photo als tranen_zpsiiqx1bra.png
ff op alleen lezen klikken

tranen waren er zat
allereerst om ons samen zijn na vijf jaar
maar mijn gastvrouw en ook wel
mijn 2de moeder genoemd
heeft eind december haar moeder verloren
die heb ik ook vaak ontmoet
en Celina heeft het er erg moeilijk mee

Esther hoorde de dag voor ze op vakantie ging
dat ze een tumor in haar hoofd heeft
en ja dan snapt U wel waar de gedachten
soms naar afdwalen
toch
wij zijn alle postievo’s
en gaan er vanuit dat het een vriendelijke is
en makkelijk weg te halen

vandaar alle tranen

 

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “emotie = tranen”

  1. Een prachtige karel…en ja vrienden zijn een fijn iets, die je troosten met of zonder woorden en toch die arm om je schouder leggen zonder iets te zeggen…
    Heerlijk als je kan zeggen ik heb van die vrienden…en dat is wel duidelijk ook al zie je ze niet zo heel veel er zijn meerdere mogelijkheden.
    Slaap zacht…

  2. Eigenlijk wilde ik op ‘niet leuk’ drukken maar dat is er niet. Heftig hoor om zo op vakantie te moeten gaan maar ik weet dat jullie toch ook genoten hebben en dat is belangrijk. Altijd positief blijven hoor. En ja vrienden hebben is heel belangrijk, ik heb er hier eigenlijk geen, vroeger in Nederland wel maar dat verwaterde door de afstand en ik heb er eigenlijk nooit meer iemand voor terug gevonden. Wens je toch een fijne dag/week

  3. Goeie morgen Karel dit heb je mooi geschreven
    En ja vrienden hebben is zeer belangrijk in het leven
    Het was weer heel fijn om hier te zijn
    en bij het verlaten van je mooie blog
    wens ik je een prachtige dag toe
    Dikke knuffel

  4. Mogge karel
    Je meende het dus echt…je gaat aan de slag haha
    Ja dat is een mooie doel en jezelf af en toe iets gunnen…
    Als nu de financien wat mee willen werken gaat het je vast lukken…
    Geniet je dag

  5. Ja als je vrienden hebt moet dat idd geen 5 jaar duren en op bezoek kan eigenlijk altijd…en ja als je dan ook de latten nog onder kan binden is dat mooi meegenomen…

    Jij poetst de plaat las ik ergens…haha alles alweer op?
    Smakelijk en fijne avond

  6. Eerst en vooral onze innige deelneming Karel, wij dwalen mee af met uw gedachtengang
    dat een kluwen moet zijn voor de hersenen zo te lezen…
    Familie & vrienden zijn er om zelf steun te vinden en om je te steunen bij slecht nieuws…
    Groetjes Rudi & hopelijk komt alles met tijd weer goed maat…

  7. goede avond Karel,
    een beetje late reactie, hebben vandaag weer behoorlijk wat uurtjes in het ziekenhuis gezeten, Marcel moest op 4 afdelingen zijn en dan die wachttijden telkens, pffff..
    Ook geoefend met krukken te lopen.
    Tja…. niet omdat het mijn eigen ppsx is, maar hij past zeer goed bij je tekst Karel, dankjewel.
    Fijne avond verder met de meeste groetjes, Greetje

  8. op zo’n momenten leer je je vrienden kennen en weet je dat ze er zijn als je ze nodig hebt.
    Hopelijk mag alles door die positieve bril bekeken worden en loopt het goed af.
    Fijne dag alvast.

Geef een reactie

