natuur dromen

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes

dromen blijft hoor
en ik hoop dat velen waar worden
en ik en wie weet ook U
wat van deze schitterende natuur beelden tegen komt

  photo Irmas digitale natuurwereld_zpsrqnsmzuk.png
ff op alleen lezen klikken

nee zal mij deze week helaas niet overkomen
maar ja die dromen hé
ik gebruik de komende dagen om mijn huisje
op orde en proper te krijgen
opdat
als ik na een weekje weg in een schoon en fris
huisje binnenstap

ff wat beelden van waar ik binnen kort
weer eens een weekje ben



pc notebook webcam photo 7422.jpg

 

 

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “natuur dromen”

  1. Guten Abend. Die meisten pps erhalte ich, die kenne ich auch. —– Also, nix neues von allen. Du als Versender kannst das nicht wissen. Wir haben Mail Freunde da bekomme ich das seit vielen Jahren. Austausch von Ersteller von eigenen PPS !!! OK.Da warst du noch nicht Aktuell, oder hatten noch keinen Kontakt.
    Bitte Entschuldigen Sie, denke so einen Versand brauche ich nicht. Freundliche Grüße, Wolfgang

  2. hi Karel,
    wat leuk om hier Irma’s foto’s terug te zien, jammer dat ze er niet zoveel maakt………..
    Ze is apetrots als ik van haar foto’s een ppsx maak.
    Dank Nellie voor haar toffe reactie, echt leuk!
    Nu naar bed, slaap lekker en tot morgen,
    liefs Greetje

  3. Het Liefste Bloempje.
    Voor jou een gouden zonnetje,
    Voor jou een zilveren maan,
    Voor jou een weg met rozen,
    Waarop je voetjes gaan.
    Voor jou een handvol sterretjes,
    Voor jou het mooiste,
    Voor jou het liefste bloempje,
    Dat heet.. vergeet me niet!
    Nikki

  4. Dag Karel,
    Weer een mooie pps gezien hier van onze prachtige natuur.
    En een mooi gedicht van Shadow, dus mijn dag is weer goed ondanks de regen hier waar ik zo doirheen moet.
    Fijne dag nog,
    Lieve groet Marianne

  5. Aan je beweging kan het niet liggen dus werk aan de winkel hj
    Geintje hoor…een helm is altijd handig om bij de hand te hebben…en je rolt zo de berg af…niet eens ski’s voor nodig gnagna
    Deugniet ben ik weer… 🙂

  6. Heerlijk je reactie…en je weet het ik zou je nooit plagen…zou niet durven.
    Net een leuke foto van marijn en robin gescoord …je had ze nog niet gezien hè…
    Och ze blijven staan dus tijd zat…smakelijk

Geef een reactie

