omschakelen

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
gister een pracht wandeling gemaakt
dat slapen zal wel lukken
mede omdat ik moet omschakelen
naar de nachtdienst
overleef ik ook wel weer

ik neem U ff mee in de nacht
maar zo romantisch als het daar is
is het op het werk niet
🙂


 photo Venise20La20Nuit_zpse7qwdeze.jpg

ff wat beelden van waar ik binnen kort
weer eens een weekje ben



pc notebook webcam photo 7422.jpg

 

 

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “omschakelen”

  1. Hallo Karel zum wandern war es nicht schön haben sehr kalten Wind und Regen da bleibt man lieber zu Haus und ruht sich aus ein schönes Wochenende wünscht dir Klaus

  2. Koffie
    Er staat een hutje op de hei
    een klein, klein hutje
    daar staat een putje heel dicht bij
    een klein, klein putje
    dat vrouwtje uit het hutje
    schept water uit het putje
    nu stookt ze gauw het water heet
    dan komt de koffie gauw gereed
    want koffie met een klontje
    is heerlijk voor het mondje.
    Nikki

  3. Hoi karel
    Jij gaat voor een weekje sneeuw en wil dan lente als je weer terug bent… 😉
    Ga je eigenlijk ook skiën of spaar je de ouwe botjes haha
    Hoe dan ook jij gaat volop genieten daar… nog een weekje wachten…mzl
    O nee slaap ze 😉

  4. Ha je bent er weer hj
    Dus net als fietsen als je het eenmaal kan dan verleer je het niet…nu in je hoofd ben je misschien nog jong maar of dat voor je botten ook geld hj
    Maar fijn om te lezen dat je voorzichtig aan gaat doen…fijne avond

Geef een reactie

