dromen – wandelen en mooie bergwereld

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes

ik zal zo naar het werk , en zet het blog nu alvast neer
kunnen jullie wat wegdromen voor het slapen
en morgen de wandeling maken
dromen ja ik hopelijk overdag
ze zeggen dat de mooiste dromen
met de ogen open gedroomd worden
nu al ik wil is lekker slapen
met de ogen dicht
🙂


 photo dromen_zpsu71r7vvw.png

ff op alleen lezen klikken

wandeld U nog ff mee
door de bossen

  photo wandeling 19 februari_zpsh0z8zucb.png



ff wat beelden van waar ik binnen kort
weer eens een weekje ben



pc notebook webcam photo 7422.jpg

 

 

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “dromen – wandelen en mooie bergwereld”

  1. In ’t werkelijke leven heb ik nog nooit
    de lotto gewonnen,
    wonen in een tent,zonder water of elektriciteit,
    leven van de jacht en de visvangst …
    Toen werd ik wakker in mijn Benthley Karel…

  2. Och is alweer een nieuwe dag…ja dat komt omdat er niet zoveel aktie reactie is…dus de volgende zal wel komen bij thuiskomst…als meer dan de helft erop zit 😉
    Trusten voor dan…grijnzzzz

Geef een reactie

