ik ben er niet

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
over lopen gesproken
er loopt wat rond
🙂

  photo er loopt wat rond_zpst3ayabju.png

ja en ik
ik loop als het goed is vandaag hier

  photo 19 februari_zps8akpy373.png

maar een uur later thuis
terwijl de wekker al stond op 06:00 uur
ik zie het wel
1
ding is zeker , ben er weinig of niet

ff wat beelden van waar ik binnen kort
weer eens een weekje ben



pc notebook webcam photo 7422.jpg

 

 

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “ik ben er niet”

  1. Einen schönen Donnerstag lieber Karel ja mein Besuch ist weg mir war es nicht so recht weil es mir nicht gut ging aber war meine Schwester was will ich machen, schöner pps liebe Grüße von mir Gislinde

  2. Hallo Karel ja ich bin so froh das ich nicht mehr arbeiten muss es ist immer wieder schön wenn man Morgens aufwacht und nicht zur Arbeit muss das genieße ich jeden Tag aufs neue sei herzlichst gegrüßt Klaus in Freundschaft

  3. Ha heb je je eigen pps niet gekeken dan…allemaal in de carnavalskleren of niet haha
    Je mag ook je foto nog insturen want er is nog een plekje vrij in het album…
    Groetjes en fijne wandeldag

  4. Ik zag daar ook m’n eigen op de aardklootpresentatie Karel, die man in witte bikini(hmm)…
    Amaai komt die allemaal tegen in den donker zeg….
    Toedenoasteké hé

  5. Hahahaha Karel is er niet ik wel zenne
    Hier uren zonder internet gezeten ami wat vervelend
    was me dit zonder iets te kunnen doen op de pc
    Dus we zijn echt verslaaft he aan de pc Karel
    Was ik maar een vogel dan vloog ik daarna
    weer vlug naar mijn eigen plekje
    waar me vlucht is begonnen weer terug.
    Was ik maar een vogel maar dan ineens is het niet
    meer zo gewoon je wordt wakker en was het
    alleen maar een hele mooie droom.
    Nikki

Geef een reactie

