bekkentrekkers :) en wandelen

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes

bekkentrekkers
zijn we allemaal wel eens
🙂
maar zo mooi als deze redden we niet
of U wel
🙂
 

  photo is het al lente_zpsdvhk3gt0.png
ff op alleen lezen klikken

voor de wandel liefhebbers
foto album van 15 februari
klik op foto
dan steeds pijltje rechts

  photo wandeling 15 februari54_zpsgxgd7mph.jpg

ff wat beelden van waar ik binnen kort
weer eens een weekje ben



pc notebook webcam photo 7422.jpg

 

 

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “bekkentrekkers :) en wandelen”

  1. Van muziek moet je of mag je genieten of uitzetten maar blijft staan haha
    Wat dacht je de trein haalt ze weg doet ze dit ook wel 😉
    Bekkentrekken kunnen ze als de beste maar de lente is er voorlopig nog niet 🙂
    Is wel een mooie om te zien…slaap wel

  2. Dat wist je toch al…maar fijn dat het bevestigd wordt door de pps…
    Ja ben benieuwd wat ze me stuurt.
    Och het is een mooie en deze staat nu dus we zien wel of we het aanpassen…groetjes en fijne werkdag

  3. Einen schönen Mittwoch lieber Karel was für ein schöner pps tolle Musik und Bilder schön zu sehen, meine Schwester ist weg mein Mann hat sie heute Morgen nach Köln gefahren ist mit dem Zug Frankfurt jetzt komme ich auch wieder zu etwas Der P.C. an der Ahr ist Windors 8 muss das näste mal alles neu eingeben auch die Fotogalerie ist raus keine Bearbeitung nichts mehr da.Hab noch einen schönen Tag Liebe Grüße Gislinde

  4. Dag maatje wat leuk om te zien
    Maak me mooi, maak me mooi, maak me mooi
    Lak de nagels van me tenen
    scheer de haren van men benen
    maak me mooi
    geef me kaken een mooi kleurtje
    en me oksels een vrij geurtje
    maak me mooi maak me mooi maak me mooi!!!
    Nikki

  5. Hihi Karel, leuke foto’s van die honden zijn een feit, grappig ook zo te zien…
    Euh….wat die kloten betreft, we schieten zonder losse flodders goed op met de werken…
    See you ,toedeloe….

Geef een reactie

