op naar donderdag

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
hoe was jullie weekend
mijne was 3 dagen lang
en prima verlopen
laten we hopen
dat het snel weer weekend is
oh nee dan werk ik in de nacht
ach ben ik overdag vrij
hihi
ik maakte gister een mooie wandeling
bij heerlijk zonnig weer
was een frisse start , dat wel
maar al in al
helemaal top

ja en nu ?
3 x al om 11:04 met de trein naar het werk
dat betekent weinig online
ach kunt U vast wennen
want ik las al ergens dat als ik echt vrij was
heel weinig thuis ben
hihihi

U ziet wel
de klok tikt
als die van mijn Pake

 photo _var_websites_cover_LARGE_HHD_0_0_0_0_HHD0000208_zpsw1p0is4m.jpg
ff op alleen lezen klikken

ja ik draaide ff het geluid op toen ik
deze pps er voor had
prachtig

ff wat beelden van waar ik binnen kort
weer eens een weekje ben



pc notebook webcam photo 7422.jpg

 

 

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “op naar donderdag”

  1. Je moet soms verwennen vrije tijd en niet alleen werken of zitten op de PC, dus ik ben vaak een pauze, omdat anders de druk is te groot en moet leuk bloggen.

    Hebben een geweldige week lieve Karel.

    GLG Mathilda ❤

  2. Ja karel we hadden al uitgebreid trusten gezegd…en kom jij hier vertellen dat je af gaat sluiten hihi…vandaar.
    Niet naar de tijd gekeken maar klonk zo leuk whahaha
    Jij alweer op pad naar de herrie die je niet gaat missen straks…
    Groetjes en fijne werkdag

  3. Goeiemiddag Karel,
    We hebben een druk weekend gehad, loge’s gehad en veel bezoek.
    Dat krijg je als je op de route van de optocht woont.
    Gelukkig nu ff rust.
    Hoewel ze hier vanmiddag nog een recordje Twirlen willen neerzetten.
    Dus, zal zo gedaan zijn met de rust.
    Ff genoten van jou blogje en foto’s en mooie pps.
    Een fijne week wens ik jou
    Lieve groet Marianne

  4. Heb de klok om de de trein te halen ook op 11.04 gezet Karel,al was het volgens die mooie pps
    van de klok om op tijd Einstein te gaan uithangen in de opbouw zijnde garage(schuurtje)
    M’n voorpoten liggen open maar de wonden helen snel….
    Groeten van snelle Eddy(hmm)

  5. Je moet af en toe jezelf even kunnen verwennen he Karel
    Dit heb ik net gedaan om lekker lang uit op de rug naar de tv liggen kijken hihihi
    Wens je gezellige avond verder
    Groetjes je blogvriendin Nikki

Geef een reactie

