ik hoop op een zonnige zondag , ook voor U

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes

gister was het hier maar grau
las wel dat het bij anderen zonnig was
nu ik verveelde mij niet hoor
vandaag zondag
wil ik iets gaan doen wat ik graag doe
zal het niet verklappen voor het geval
het niet door gaat

ik hoop dat U allen gister een fijne dag hadden
en vandaag nog een fijnere
 


 photo ik hou van U_zpsapi6blme.jpg


 

 

ff wat beelden van waar ik binnen kort
weer eens een weekje ben



pc notebook webcam photo 7422.jpg

 

 

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “ik hoop op een zonnige zondag , ook voor U”

  1. leuke voorstelling Karel.
    Ik denk zeker weten wat je morgen (vandaag) gaat doen, een heerlijke wandeling maken!
    Vandaag was het heel mooi en zonnig hier, jammer dat we niets kunnen ondernemen,
    heb vandaag nog tegen Marcel gezegd: onze tijd komt ook wel weer.
    Geniet morgen van je dag en hartelijk dank voor je toffe reactie,
    slaap lekker Greetje

  2. Goeie morgen Karel alweer een mooie voorstelling kunnen zien
    Vriendschap is als een kristallen kroonluchter
    Elk kristal vertelt zijn eigen verhaal,
    maar enkel in zijn totaliteit
    zie je haar ware schoonheid
    Nikki

  3. Ha karel…ja een mooie is het en vooral de eerste platen byzonder…
    Ben je aan de wandel?
    Geniet er maar van morgen is het voor jou alweer werken…tot de volgende vrije dagen haha
    Mzl

Geef een reactie

