3 x mooi , vind ik dan hoor

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
middernacht thuis van het werk


ff onder de sproeier door
en in de pyjama
ff zitten bij de pc
met een welverdiend koud pintje er bij
ja en wat zal ik U nu eens
voorschotelen zelf dacht ik zo
het weekend is daar
okay ik zelf ben naar het werk

toch breng
ik U
3 x mooi al was het maar

for the good times
in beeld
in spreuken
en in muziek

  photo floyd_cramer-for_the_good_times_s_zps989kpjnc.jpg

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “3 x mooi , vind ik dan hoor”

  1. hele mooie voorstelling van Eric, help hem een voorstelling te maken met vormen, valt helaas niet voor iedereen mee……………
    Nu naar bed, morgen vroeg op naar de supermarkt, daarna de hele dag visite, leuk.

  2. Goeie morgen Karel weer zeer mooie werkjes gezien
    Kijk in de sterren,
    kijk in de nacht.
    doe een wens en wens iets
    wat je nooit van jezelf verwacht.
    Blijf genieten, houd moed.
    want wanneer jij het al bent vergeten,
    maakt die ene wens alles goed!
    Nikki

  3. Ha die Karel. Ja ik vond deze pps ook mooi. Bedankt voor het laten zien. Ik ben zelf ook bezig met het maken van een pps. Maar die moet afgespeeld worden via een stick en beamer. Was een hele studie . Maar ik denk dat ik het voor elkaar heb. Leive groetjes en fijn weekend.

  4. Ha karel nee dat is niet terug te lezen dat was in de chat whahahaha
    53 % weet je nog ???
    Maar goed had je dus wel aan het werk gezet…en je hebt het al zo druk grijnzzzz
    Fijne werkdag

  5. Miljoenen woorden zijn er gemaakt
    om iets te kunnen zeggen
    Duizenden boeken vol woorden
    om iets uit te leggen
    Vier woordjes los van elkaar
    lijken ze erg klein
    Maar bij elkaar in een zin
    kunnen ze belangrijk zijn
    Nikki

  6. Ha karel maar goed ook want daar maakte je je boos over dus soms is het handig als het geheugen je in de steek laat.
    Chat is ook terug te lezen hoor haha
    Morgen een vrije dag dus alle tijd…fijne werkdag

  7. Goeie morgen Karel alweer maandag pffffff
    Wie voor een dubbeltje is geboren word nooit een kwartje
    Ik heb een hand nodig om te schrijven,
    een been nodig om te lopen en jou nodig om te leven
    De mooiste dingen in je leven kun je niet uitleggen,
    die voel je, diep in je hart
    Schoonheid is een kracht en mijn wapen is mijn lach
    Groetjes Nikki

Geef een reactie

