fotografie

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo vandaag de laatste vrije dag
goh wat kan je daar aan wennen
ach nog ff volhouden
pppfffttt

ik maakte de afgelopen dagen
eindelijk weer eens wat wandelingetjes
de laatste was ergens midden december
was ook niet echt lekker weer
nu met nieuwe stappers en goed weer
is er ook het plezier er weer


30
januari


31
januari


1
februari


3
februari

net ff wat andere kiekjes

  photo hsfile_184321_zpscyfysa7m.png

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “fotografie”

  1. Ja karel bij het uploaden beter opletten hoe de instellingen staan…je kan de reacties inschakelen rechtsboven.
    Mooie pps en vooral de eerste foto heel bijzonder…trusten
    Oja ik geen reactie zetten jij ook niet?

  2. Oeps je laatste vrije dag maatje, bedankt voor je tip voor de ppsjes he
    wat, is dit zeer lang geleden dat ik er nog een zelf gemaakt heb,
    ik zou niet meer weten hoe ik er zou moeten aan beginnen hihihi
    De vriendschap van een hond,
    is vriendschap voor het leven,
    voor een ander niet te zien,
    hoeveel een hond kan geven.
    Zo’n vriendschap is een wonder,
    een wonder om te beleven,
    geen mens kan zoiets geven.
    Nikki

  3. Aftellen Karel en dan lekker met je hobby’s aan de gang gaan alles mag maar niets moet dan bezig zijn gr Cees

  4. Hoi karel
    Haha dat volhouden lukt me wel hoor en dan komt het mooie weer vanzelf onze kant op…
    Jij genieten van je vrije dag en opladen om morgen weer aan de slag te kunnen…ja vakantie is over en je moet wachten opde volgende hihi…komt ook zo.
    Geniet je dag

  5. Dag Karel,
    Ik zie dat ik je verjaardag gemist heb, sorry maar alsnog van harte gefeliteerd.
    Wel een mijlpaal he, ik was er niet blij mee!
    Had zelf ook nog een paar verjaardagen de afgelopen dagen.
    Weer helemaal bij op jou blogje nu
    Tot een volgend bezoekje maar he
    Lieve groet Marianne

  6. Denk je dat je moet deeisen?
    zo erg zal het niet zijn nu met die zon…maar ja kan want vliegen toch wel hoogtes…
    Hoop dat het mee gaat vallen…en laat het ijsvrij maken maar over aan de jonere garde…fijne avond

Geef een reactie

