een scherp einde , maar wie weet een mooi begin

mogge lieve bezoekers van mijn blog

mijn vrije dagen reeks
voor dit keer lopen ten einde
ook de reis rond de landen van de wereld

we kijken ik denk met ons allen uit
naar bloeiende rozen
ondanks de doornen een bloem
die bloeien
moet
de doornen zie ik als de ongemakken
des levens die we soms op de weg tegen komen
maar weten we die wat te omzeilen
is er de bloem
die het doet
en vreugde brengt

  photo rozenstruik_zpsyvvpgiga.png
ff op alleen lezen klikken

 

 

op de reis rond de wereld zijn we bij de

Z

 Grens Zweden juli 2008 photo 1467.jpg

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “een scherp einde , maar wie weet een mooi begin”

  1. Het is dat ik er morgen niet ben anders had ik je ook een dagje laten wachten 😉
    Ja die doornen moet je zeker ontwijken maar een mooi gedicht en mooi vormgegeven…maar goed dat zijn we gewend toch?
    Jeetje wat een prachtige natuur daar…zal ik die maar bijschrijven op het verlanglijstje…slaap wel

  2. Einen schönen guten Morgen lieber Karel schöne ppse und ja Dornen haben wir auch fast jeden Tag man muss aufpassen das man sich nicht sticht Morgen muss ich wieder zum Arzt .Lieber Gruß von mir Gislind

  3. Dag lief blogmaatje ik zou naar je pps kijken maar het lukte mij niet
    Hier is het een mooie dag geweest met zon en eindelijk een droge dag geweest
    Als je je rijk wilt voelen,
    tel dan eens de waardevolle dingen
    die je hebt en niet voor geld te koop zijn.
    Dikke knuffel

  4. dag Karel,
    wat leuk hier “mijn” rozenstruik te zien, wat is het toch een pracht bloem he?
    Een tip voor Nellie: zet de prachtige stad Stockholm op je verlanglijstje, was er ook ooit eens.
    Dankjewel Karel en een mooie avond toegewenst, lieve groetjes Greetje

Geef een reactie

