wens U een zonnige zondag

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zondag en een dag om te proosten
maar kijk goed uit
welk glas U neemt
🙂
U ziet hier de verjaardag kaart welke ik
van m’n achternichtje kreeg
de boef
🙂

  photo kaart van Ritza_zpsrxkdjoyl.jpg

  nee met pensioen is vanwege
regeringszaken
uitgesteld
ach ik ben ook nog niet uit geteld
 

op de reis rond de wereld zijn we bij de

X
heb er geen van
dus ik neem U eens mee
onder zee

 Great Barrier Reed photo GBReef.jpg

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “wens U een zonnige zondag”

  1. Nu nog een keer in het echie…een dikke proficiat…
    Ha dat plaatje heb ik ook in mijn mappen zitten… 😉
    Lief van je nichtje toch ze kent je als geen ander whahaha
    Ben blij dat je nu weet wat je te wachten staat… de pps zegt genoeg, dus maak je borst maar nat…ach dat komt vanzelf als je de visjes gaat vangen van de onderste…is wel ver vliegen hoor.
    Maak er een fijne verjaardag van 🙂

  2. Goeie morgen Karel net kunnen genieten hier weer van alles die zo mooi is
    Gelukkig moet ik niet kiezen wat een glas ik zou nemen ik drink nooit bier hihihi
    Met een warme groet en een lieve lach
    wens ik je van harte een prachtige dag verder
    geniet in alles wat je doet
    Nikki

  3. Fijne dag!
    Neem er maar een flinke pint op.
    De regering blijft ons verbazen, maar meestal minder leuk.
    Een wandeling naar mooiere oorden, een goed glas en een lekkere hap is dan de beste oplossing.

    Feliciterende groet,

  4. Einen schönen Sonntag lieber Karel und auch liebe Glückwünsche von mir,ja ein Bier ist immer gut nur das Wetter könnte was besser sein lieber Gruß noch und einen schönen Tag Gislinde

  5. goede morgen Karel,
    nog even geduld en je kunt echt gaan genieten van je pensioen, begin maar af te tellen….
    Wat is de onderwater wereld toch ongelooflijk mooi.
    Geniet van je dag en maak er iets moois van met lieve verjaardagsgroetjes van mij, Greetje

  6. Hoi karel…een glaasje…wel eerst de tanden eruit dan of is dat jou manier om ze weer in je mond te krijgen 😉
    Ja ook vandaag maken we gewoon gein maar met jou in het middelpunt…
    Ja waarom zou je ze zelf gaan vangen als ze gewoon op een bord klaar liggen met een pint erbij…je zal wel regelmatig gaan kijken vandaag of ze er nog liggen grijnzzzz
    Jij aan de wandel…ben je niet bang dat er dan aan de gesloten deur zullen staan?
    Groetjes en fijne wandeling

  7. Die gesloten deur was ook niet voor jou …ga er vanuit dat je een sleutel hebt whahaha
    die paar visjes nu nog niet op…of blijft ze het bordje aanvullen…
    smakelijk en fijne avond

  8. Volgens mij heb jij een paar klaphekjes teveel gevoeld hj
    En niet alles in die holle kies stoppen…soppen in je bierglas en dan smaakt het vast nog lekkerder grapjas
    Bankhangze

Geef een reactie

