dromen van warme wandelingen

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
ik gister een geslaagde dag
en mooi tijdens felle opklaringen
en een enkel kort net zo fel buitje
ff naar het centrum hier geweest
mij viel het weer alles mee
en daar hoop ik vandaag ook op

ik neem U ff mee voor een wandelingetje
zeg maar als in een droom van mij
wie weet droomt U ook wel net zo
daar ff te zitten net als ik
na het wandelen in die pracht

  photo Afbeelding1_zpsyfttxehm.jpg

 

 op de reis rond de wereld zijn we bij de

V



 photo Vietnam_zpswvpr52fc.png


 

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “dromen van warme wandelingen”

  1. Ha kwam je bloempotmanneke in de pps tegen hj
    Mooie tuinen en huizen ook…maar warme wandeling…gelijk zweten en douchen haha
    En ja de onderste is mooi om te zien…
    Is daar wel plek voor een hele taart?
    Sweet dreams

  2. Goeie morgen Karel ook alles wit daar bij jou ami hier ligt het mooi wit
    Wees voorzichtig als je de baan op moet he
    Ik zou je zoveel willen zeggen,
    maar dit blaadje is te kort.
    Daarom wens ik nu alleen maar
    dat je heel gelukkig wordt.
    Want liefde en geluk zijn niet te koop,
    maar liefhebben kun je een hele hoop
    Nikki
    :smilie25362:

  3. dag Karel,
    wat een pracht ppsjes, vooral de eerste oog en oorstrelend en erg mooie beelden van Vietnam.
    Op dit moment schijnt hier de zon, het belooft een aardige dag te worden, dus probeer er van te genieten, fijne dag voor jou, lieve groetjes Greetje

  4. Ha karel
    Jij tevreden
    Mooi is dat jij gaat slapen en wij mogen dan nog klikken haha
    En ik bedoelde niet het tafeltje of er plek was voor de hele taart 😉
    Zou die toch maar koel bewaren…beter en lekkerder haha
    Geniet je dag

  5. Met een nadeel ik heb geen holle kies…maar 4 stukken of 5 moet je er toch uit kunnen halen en gebak van de hema smaakt best goed.
    Smullen dus…maar eerst nog halen?
    Fijne avond

  6. Hallo Karel es regnet mal wieder ab und zu kommt die Sonne raus das ist doch kein Winter dann lieber Kalt und trocken ein gemütliches Wochenende wünsche ich dir Klaus

  7. Mocht je goesting & tijd hebben Karel,
    geef eens een antwoord op deze mail aub…
    Kwestie om later m’n blog opnieuw toegankelijk te maken
    voor mensen die mij nauw aan ’t hart liggen met uw emailadres & eventueel een wachtwoord dat ik je doorstuur binnen x aantal dagen-maanden???…
    Groetjes ,mailadres zou welkom zijn
    & cheers hé bloempotje

Geef een reactie

