zou niet weten waarvoor bang te zijn

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
ik had gister geluk met het weer
droog heen en weer naar de suup
vandaag hoop ik ook op een flinke opklaring
kan ik ff wat zaakjes regelen
wat verder van huis
en U
het ook droog gehouden

nee hoor ik ben niet zo snel bang
 

  photo bang-1-728_zpsdz1nqrza.jpg

 op de reis rond de wereld zijn we bij de

U


 photo 464183_zps5zeajgry.jpg


 

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “zou niet weten waarvoor bang te zijn”

  1. Hallo Karel,
    ich möchte jetzt überall dort sein, wo diese schönen Bilder in den zwei PPS entstanden sind….SOFORT 😀
    Morgen muß ich einkaufen und es stürmt und regnet, also Auto nehmen.

    Hab einen schönen Donnerstag.

    GLG Mathilda ❤

  2. Zomaar 2 nieuwe ppsjes en je hoeft niet bang te zijn voor de glimlachjes die dit op gaat leveren…al kwam de eerste me bekend voor toch weet ik niet waarvan…het is een mooie met wijze teksten…slaap wel

  3. Mooie pps en zeer wijze woorden Karel. Fijne dag vandaag.
    ps ik heb ook een hekel aan zwerfafval en dit blikje is dus na de foto in mijn vuilnisbak beland 😉

  4. Met deze twee prachtige ppsjes hoef je niet bang te zijn dat je geen glimlachjes krijgt Karel.
    Mooie natuurfoto’s met tekst en een schitterende van California.
    Gelukkig hier niets van het slechte weer, alleen een behoorlijke wind.
    Fijne dag met lieve groetjes, Grfeetje

  5. Mogge karel
    Moet je nog ontbijten hj
    Geintje je bent al erop uit geweest ook…en ja hoe kan het anders visje gegeten haha
    Nu met die reacties van jou zijn de blogjes ook geslaagd…gelukkig is jou geheugen niet meer zo goed anders zou je zeggen heb ik pas nog gezien grijnzzzz
    Geniet je dag

  6. Ga jezelf een taart maken dan er moeten wel 65 kaarsjes op kunnen dus geen kleintje hihi
    Hier de warme hap op en ook al weer opgeruimd…zo meteen richting bank met een heerlijke mok koffie…
    Bankhangze

  7. Een dag te vroeg feliciteren mag dat wel.
    Ach, ik wens jou nog eens 65 jaar met veel vrolijke blog- en wandelvrienden om je heen.
    Nog een nachtje slapen en dat is het een zonnig feest.

    Vrolijke groet,

Geef een reactie

