zo ff wat minder serieus

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 
zo luitjes

Herfst vandaag dus ik dacht

geef U wat te lezen
ff wat gein

toch

hier onder ziet U wat ik vond in de mail

een geintje noem ik het

en om U dames ( 😉 )

nu niet gelijk boos te zien

zie de pps

het is niet meer dan een

funny picture

  photo afval_zpstskifcrp.jpg

HONGERIGE POES

Komt een vent de kroeg in met een bloedmooie vrouw en een kat.

Hij bestelt een bier, een wijntje voor zijn vrouw en 8 gehaktballen voor de kat.

Na enige tijd bestelt hij nog een keer hetzelfde.

Een half uur later nog eens.

Zegt de barkeeper

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar als die kat nog een keer

8 gehaktballen moet eten wordt hij doodziek.

Nou , zegt die man

Het zit zo

 Ik zat vorige week mijn koperen lamp te poetsen

 en die ging glimmen als een spiegel,

maar ineens kwam er een geest uit die me zei dat ik 3 wensen mocht doen.

wenste ik de hoofdprijs in de loterij en die kreeg ik.

Toen wenste ik een rode Ferrari in mijn garage en die stond er

en als 3e wens vroeg ik een bloed mooie vrouw met een hongerige poes

maar dat heeft hij niet goed begrepen!

In de rechtbank:

Advocaat

U wordt beschuldigd van het stelen van een motorvoertuig.

Hebt u getuigen?

Beklaagde

Neen, ik neem nooit getuigen mee als ik ga stelen.

Heb je het al gehoord?

een dom blondje heeft bin laden dood geschoten

en gelijk was haar t.v. kapot

Er komt een pastoor bij een oud vrouwtje thuis om een babbeltje te maken.

Ze nemen allebei plaats aan de tafel en voeren een lang gesprek.

Op tafel staat een grote schaal met pinda’s.

De pastoor vraagt of hij er een paar mag nemen, want hij is dol op pinda’s.

Oh, da’s geen probleem , zegt het vrouwtje, Je pakt maar.

Wanneer de pastoor na een halfuurtje opstaat om weer te vertrekken,

komt hij erachter, dat hij de hele schaal heeft leeggegeten.

Dat was niet de bedoeling , zegt de pastoor tegen het vrouwtje.

Ik heb mezelf niet helemaal in de hand weten te houden.

Het spijt me verschrikkelijk.

Och dat geeft allemaal niks , zegt het vrouwtje,

want sinds ik mijn eigen tanden niet meer heb, kan ik toch geen pinda’s meer
eten.

Ik kan er alleen nog maar de chocolade van af sabbelen.

bij onderstaand plaatje

heb ik een pps gedaan over dromen

  photo pakslaag_zps8ozb6awv.jpg

ff op alleen lezen klikken

 

geniet de dag

 

liefs

Karel

 
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “zo ff wat minder serieus”

  1. Hihihihi lieve vriend Karel wat is dit mooi
    Een brief sturen is een goede manier om naar iemand
    toe te gaan zonder iets anders te verplaatsen dan je hart
    Groetjes Nikki

  2. Je plaatje shame on you haha
    Maar dan vraag ik me wel af moet dat niet bij het grof vuil…of waren dat de mannen hj
    Maar idd daar zitten wel heel leuke platen in en de onderste een niet onbekende zanger…blijft mooi.
    En ja de mopjes ook wel…alleen die van de pinda’s was me bekend…
    Mzl en geniet je dag

  3. dag Karel,
    Wat een geinige met vrolijke muziek voorstelling en die van Elvis vond ik ook mooi.
    Pfff…. wat is het vandaag weer een weertje, kon wel herfst zijn.
    Het is dat ik zo meteen er vandoor moet anders was het pyamadag………..
    Toch een aangename dag gewenst met lieve groetjes, Greetje

  4. Heb er 3 in mijn mailbox zitten maar deze was er niet bij haha
    Die man op het plaatje zegt niks terug hoor…hj
    Nee jij zou ze bij het grof vuil zetten grijnzzzz
    Weet je die shampoo werkt heel goed
    mzl

  5. Hey Karel, binnen een paar uur sluit ik tijdelijk (paar maanden???)m’n blog af
    teveel werk….
    Bij terugkomst ga ik het afval scheiden maat….see you nu & dan

  6. Dat feestje zit er alweer op…en een blije Mathijs met zijn stuurauto…
    Een bestuurbare met een stuur…als er batterijen inzitten haha
    En ja hoor die hadden we ook bij…Vera kan er al behoorlijk goed mee rijden…voor Mathijs nog ffkes oefenen…fijne avond

  7. Nee de papa heeft even gekeken maar die snappen het bloggen niet haha
    Geeft niet wij weten het…toch?
    Ja vera vond de auto wel heel leuk grijnzzzz
    Nu maar hopen dat ze er geen ruzie van krijgen…mzl

  8. Nu die 2 jarige Mathijs laat zich niet op de kop zitten door oudere zus…en weet precies hoe die dat aan moet pakken whahaha…zo leuk om dat af te kijken…
    Meisjes huilen sneller whahahaha…kon niet meer gluren…alles uit !!!!
    slaap ze

  9. Ha die Karel,
    Heb weer ff kunnen genieten terwijl ik aan het opwarmen was na een ijskoude winterse bui.
    Bedankt voor je bezoekje en reactie op het Paard he.
    Je bent nog wat vergeten bij het afval hihi, zeurende man!!!!
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

