bij Toon is het lente :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zondag
de sneeuw is weg
ik had er geen last van
want de deur kwam niet van het slot
🙂
ik had een pyjama dag
en dat is me goed bevallen
maar vandaag is het anders
ik draai een was en verschoon
het beddengoed
en ik zal stoffen en zuigen
en dan zie ik wel weer

  photo 1001004004499788_zpsxm6y87d1.jpg

op de reis rond de wereld zijn we bij de

R


 photo Peisaj_montan_Pietrosu_Mare-h307b580x10y168x2805y2491_zpssz5ztv1m.jpg

ff op alleen lezen klikken
 

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “bij Toon is het lente :)”

  1. Die moet je leren drinken en liefst in goed gezelschap hj
    Ja zeker wonen wij in een mooi landje maar ook die R van jou mag er zijn…
    En ja Toon slaat de plank niet dikwijls mis…prachtige pps met wel heel mooie platen…
    Trusten ook de laatste keer haha…vandaag dan hè…slaap jij maar 8 uurtjes, maar pas op voor hoog water dat wil wel eens de boosdoener zijn voor vroeg ontwaken…mzl

  2. Twee handen
    2 handen tonen vriendschap
    een band gesmeed voor het leven,
    Alles samen delen, een hart om aan vrienden te geven.
    2 handen toveren geluk in zachte woorden geschreven.
    Bewaard in een speciale doos, met een koord verweven.
    2 handen blijven samen, ook na het afscheid van elkaar.
    Diep in onze harten denken wij steeds aan elkaar.
    Hieraan zal ik blijven denken ik wil nooit ruzie met haar,
    ze is gewoon de beste van de wereld!
    Groetjes
    Fijne zondag maatje

  3. Ja 2 bijna dezelfde blogjes maar toch anders…
    Ja geen Holland maar gewoon nederland ons kikkerlandje 😉
    Maar betrap me erzelf in het buitenland ook op dat je al snel holland hebt gezegd als ze vragen waar je vandaan komt…geniet je zondagse rust haha
    Wie gaat er nu HH op een rustdag…mzl

  4. dag Karel,
    Heb van twee prachtige voorstellingen genoten, dank je.
    Wij houden vandaag pyamadag, lekker in huis hangen en niets doen, zaaaalig…..
    Dank voor je mooie reactie en een aangename zondag voor jou, liefs Greetje

Geef een reactie

