ik ben vrij dus niks de nacht in :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

nee ik kom niet van het werk
had wel zo kunnen zijn
maar ik ben nu vrij
en begin weer de 5de van de 2de

en het is behoorlijk winters in Holland
en dus ook op
SPL
en zal dus het werk niet missen
🙂

  photo prinsengracht_snow_amsterdam-606x340_zpstdq5klbo.jpg

op de reis rond de wereld zijn we bij de
Q
heb niets met een
Q
zo ik dacht ik neem U mee in de nacht


 photo Afbeelding1_zpsouuubi1t.jpg

 

 

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

24 thoughts on “ik ben vrij dus niks de nacht in :)”

  1. mooie sfeervolle winterse beelden en een pracht stedentripje.
    Ben maar blij dat je lekker thuis bent, de strooiwagens hebben hun handen vol, pfff….. ’t is ook koud. Vandaag de eerste hulpmiddelen al gekocht zoals krukken en verhoogde toiletbril.
    Gratis lenen is sinds 1 jan. uit de AWBZ, moet je nu voor betalen, dan maar kopen.
    Liefs en voor straks een gezonde nachtrust Karel

  2. Ja hoor ook die foto’s gezien van de hond in de sneeuw en ja als het een mannetje is dan zijn ze ook wat groffer gebouwd…
    Hier tot nu toe niks wit…maar die bovenste had ik klaarstaan om te gebruiken…hoeft nu dus niet meer…gelukkig waren er ook nog andere whahaha
    Niet allemaal opmaken hè…slaap wel

  3. Goeie morgen Karel al wakker?
    Och Karel wie maakt er geen fout in zijn leven he
    Twee kusjes in een doosje,
    Ze houden zich heel stil.
    Het is een kadootje,
    Voor wie het hebben wil.
    Het doosje is een grapje,
    Ik stop het bij de heg.
    Als iemand het open doet,
    Waaien de kusjes weg.
    Nikki

  4. Einen schönen Tag lieber Karel schöne Winterbilder der arme Hund Lach…,hier in Köln schneit es auch er deckt alles wieder zu auch die Blumen und Krukuse.Liebe Grüße noch von mir Gislinde

  5. Tuurlijk heb ik andere haha…voorraad genoeg 😉
    Heb zelfs nog naar de Q gezocht maar ook ik vind er geen…
    25 jaar een hond in huis gehad…en nog steeds denk ik wat zou het leuk zijn…maar nee toch maar niet haha…we zijn teveel weg en nu kunnen we gaan en staan waar en wanneer we willen.
    Maar het zijn wel echte naatjes als je er goed voor zorgt…groetjes en geniet je pyamadag 😉

  6. Mooie nachtfoto’s gezien , de mooiste vond ik toch wel van Brugge Karel(hmm)…
    Hou je taai hé daar in deze winterse tijden ,hier loop ik rond in de tuin met zwembroek aan,
    Groetjes uit een tropisch land…

  7. Eentje maar het waren er 2 hoor haha
    Zal eens kijken of je al bent geweest…ja had een ander blog maar nu met de sneeuw moest dit ff tussendoor hj
    Een nadeel van een hond is dat ze duur in aanschaf en onderhoud zijn… mzl

  8. Ja op naar de lente maar dat duurt nog ffkes…jij wil zo snel en het gaat al allemaal in een sneltreinvaart…zo beleef ik het tenminste…hoe ouder je wordt hoe sneller de trein 😉
    Smakelijk en fijne avond

  9. 9 uur nog wel…meer dan 7 of 8 haal ik niet…maar is genoeg om de dag weer door te komen en zeker morgen…lekker rooie om warm te blijven en veel kids om me heen om wakker te blijven grijnzzzz
    Trusten

Geef een reactie

