ff bij komen , tot – tot ?

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes
middernacht en net thuis
nu wat daagjes vrij
en ikke dus blij
🙂
5 februari werk ik weer
tot dan
is het hier
mak an
geniet er van
doe ik ook
🙂
 

 

  photo imagesB72NLSD6_zps5cd36693.jpg
ff op alleen lezen klikken

 

op de reis rond de wereld zijn we bij de
P

  photo AutoCollagePeru_zps134eca2d.jpg

ff op alleen lezen klikken



geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “ff bij komen , tot – tot ?”

  1. dag Karel,
    Wat een mooie voorstelling over Peru, enkele foto’s komen me bekend voor,
    mijn jongste dochter is er een half jaar geweest voor haar afstudeeronderzoek.
    Weer of geen weer, geniet van je vrije dagen met lieve groetjes, Greetje

  2. Dag Karel je heb nu wel een paar vrije dagen he ami
    Geniet dan maar lekker van je dagen
    Net zoals de zon probeer ik elke dag te schijnen
    hoe moeilijk het in tijden ook mag blijken
    hoe moeilijk sommige dingen ook zal gaan
    blijf ik altijd achter me keuzen staan
    Nikki

  3. Ja karel zijn zeker mooie hondjes maar mijn favoriet blijft toch de labrador hj
    Prachtige zinnen in een minder mooi bewerkte pps maar dat maakt de tekst wel goed…die zijn namelijk wel erg goed…pik er eentje uit haha
    En ja peru met de verschillen die de pps mooi laat zien…geniet je dag

  4. Mo vint toch, vrij tot 5 februari da kan ik hier nie zeggen zulle, ben een mail aan ’t lezen over
    een reis naar Peru, geef mij maar pureé & droom van de dag dat je weer mag gaan werken hé Karel, hier droom ik daar nooit meer van….
    Is puur genieten van de rust & soms wat gezaag van de buurvrouw(hmm)

  5. Labrador retriever of golden retriever…karakter is hetzelfde…hou alleen meer van robuuste honden en daar zit het um in het verschil en lange en korte haren hihi
    Ha ben met de tekst aan de slag gegaan en zo is er een leuk blogje ontstaan haha
    Smakelijk en fijne avond

  6. Behoren beide tot het ras retrievers…
    Nee had al iets waar het leuk bij zou passen…en wat aanpassen en blogje klaar…maar er liggen er nog zoveel op de plank…kan bijna niet kiezen…voorlopig kan ik vooruit…
    eet ze met smaak

  7. Heb die wel al eens op de foto gezien…jij met kinderwagen hihi
    Geloof dat je die bedoeld…maar ja de golden ook gezien op je foto’s
    Maar als jij wil zoeken ga je gang whahaha
    Doei

Geef een reactie

