easy living

mogge lieve bezoekers van mijn blog

wat een weer weer gister
ik had nog geluk toen ik om eten en drinken ging
gelijk genoeg voor enige dagen
want ook vandaag zou het weer gaan spoken
ik blij dat ik ben
nog vrij
wat voerde U allen uit
ik wat HH en zo wat meer
vandaag maar weer eens zien

om het hart te laten spreken
vond ik deze pps
ik nam en neem het ter harte
en nog kan en ging het soms mis

 photo images5t4_zps5b7a598e.jpg

op de reis rond de wereld zijn we bij de
J
van easy living

  photo jamaica_zps3972dd01.jpg

 


 

 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “easy living”

  1. Dank je Karel, dit vind ik persoonlijk wel een van de mooiste ppsjes die ik gemaakt heb,
    in die van Jamaica vind ik leuk dat mannetje links onderaan.
    Het is weer een behoorlijke storm hier, je moet je goed vasthouden anders waai je weg,
    echt een weer om binnen te blijven.
    Toch wens ik je een fijne dag, probeer er maar iets van te maken,
    lieve groetjes, Greetje

  2. Hoe kan ik nu niets zeggen dan staat er niks in de reactie…hj
    Jij leest het zelf waarschijnlijk anders dan anderen…niet iedereen zal het snappen.
    Maar het is een mooie pps en ook die van dat verre oord haha
    dropbox is groot hoor en als je anderen overtuigd dat ze een account nemen krijg jij er meer opslagruimte bij…groetjes en fijne dag

  3. Echte vriendschap is voor eeuwig
    Echte vriendschap gaat nooit voorbij
    Bij echte vriendschap blijf je elkaar trouw
    Bij echte vriendschap tel je allebei
    Voor echte vriendschap vecht je heel je leven
    Voor echte vriendschap ga je door het vuur
    Bij echte vriendschap moet je voor elkaar streven
    Bij echte vriendschap heb je niet zomaar een klik
    Echte vriendschap is echte liefde
    Echte vriendschap is Jij en Ik
    Groetjes Nikkki

  4. Ha waar had ik dit nu al gelezen…oja op de andere haha
    Ik ruim daar nooit op is voor mij om te zien of ik die al eens geplaatst heb…
    In de mailbox zitten de ongeplaatste…keurig in mapjes…
    Zo houd ik overzicht…smakelijk en fijne avond

    1. De weerspiegeling van uw hart is een mooie bloem psp Karel…
      Ook uw hart heb jij op de juiste plaats zo te zien
      Ik ga U toch ne keer meenemen om te gaan shoppen(hmm)….
      Groetjes

  5. Ja als je daar loopschoenen van moet halen dan is het op en denk te weinig ook nog…
    Blogje voor de jarige klaar…klikte per ongeluk op publiceren maar was snel genoeg blijkbaar…
    Trusten…

  6. Die bonnen is toch altijd een heel gedoe…
    Slimme tip…
    Koop wat van die bon en breng het erna terug naar de winkel…kan jij gewoon wachten op een aanbieding bij de ANWB om schoenen te kopen…
    Slim hè…slaap wel

Geef een reactie

