vrije vrijdag

mogge lieve bezoekers van mijn blog

vrijdag en vrij
niet echt blij
want het is een regen dag
zo eerst maar slapen
dan zie ik daarna wel wat ik doe
beetje HH en wat boodschapjes
en kokkerellen voor drie dagen
zo iets zal het zijn

zag dit filmpje in de mail
en vond het echt knap wat die man deed
dus ik wil het delen
klikt U maar eens op de krantenman

  photo unnameddvd_zps24b0d96c.jpg

op de reis rond de wereld zijn we bij de
D

  photo P1100613_zps52f721e9.jpg

geniet de dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “vrije vrijdag”

  1. Jammer wilde wel weten waar jij zo emotioneel van werd hj
    Maar goed is aan jou om te delen of niet…
    Ja knap staaltje schilderen…och als het regent morgen is dat ook nog een optie…trusten

  2. Einen schönen Freitag lieber Karel schade konnte den Film nicht öffnen muss es heute Mittag noch mal versuchen an der Ahr ist Regen fahren Morgen wieder nach Köln.Liebe Grüße von mir Gislinde

  3. Dat chefke toch die zal denken voor wat hoort wat…problem solved
    Mooi zou dat zijn als dit de voorlopige oplossing wordt.
    Zo zie je maar dat praten helpt…met of zonder een bericht
    Ja flimpje was lekker zomers hè…haha
    Ja als jij het rechtstreeks vanuit de mail kan plaatsen kan ik dat ook hj
    Had nog ergens een trompet en blogje geboren
    Groetjes en fijne dag

  4. Hallo Karel du schreibst du hast es sehr schwer ist es gesundheitlich ???? das Leben ist wie eine Hühnerleiter mal geht es rauf und dann wieder herunter das geht schneller als einem lieb ist wünsche dir ein schönes Wochenende und Kopf hoch wenn gar nichts mehr geht kommt irgendwo ein Lichtlein her,ich weiß wovon ich Spräche Klaus

  5. Geniet lekker van je vrije dag Karel
    Als de pijn je leven bepaald !
    Als je wel wil, maar niet meer kan !
    Als pijn overheerst
    Wat dan ?
    Dan zoek je licht,
    in het duister,
    die je pijn verlicht,
    of een oor die zegt; Ik luister !
    Denk niet, wat je niet meer kan,
    maar, maak er het beste van !
    Nikki

  6. Nu ik denk met de achtergrondinformatie die ze hebben denk ik ook dat het gaat lukken en kan jij weer ff op adem komen…
    Ja als we die niet hadden bleven de blogjes leeg haha

  7. Nu dat doe ik soms ook wel en dan kom je weer verrassende dingen tegen en van het een komt dan gelijk het ander…meestal zoek ik op gedichten…want ja dat kan ikzelf echt niet.
    Smakelijk en fijne avond

  8. Een heel knap filmpje Karel en een mooie van Jeffy van Duitsland,
    alhoewel ik nooit het Ganz in Weiss daarbij gekozen zou hebben,
    maar goed…..dat is mijn mening.
    Pffff……wat een sh…. weer vandaag, ben de regen nu alweer beu,
    liefs en een fijne avond Greetje

  9. Lieber Karel es ist schön zu hören das deine Gesundheit in Ordnung ist das andere kann man meistens irgendwie lösen hier stürmt und regnet es schon eine ganze weile viele Grüße Klaus

Geef een reactie

