schoonheid

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zondag
met misschien wel een beetje zon
trof een geintje in de mail
vond het wel passend bij mijn gemoed
en lachen doet altijd goed
toch
en over schoonheid gesproken
zie de ppsjes

Lowie stelt zijn vrouw voor aan zijn vriend Guido.

GUIDO :
Sorry Lowie maar waarom zijt ge met zo’n lelijke vrouw getrouwd ?

 photo unnamed4_zpsaxzdn79a.gif

Lowie : Pff, dat is niet belangrijk.
Wat telt is dat ze zeven hypotheekvrije panden bezit
drie fabrieken en een dikke spaarrekening .
Die lelijke vrouw is mijn kapitaal.”

De volgende dag ontmoeten de twee vrienden elkaar weer en de Lowie
heeft nu een beeldschoon jong-poepke aan zijn zijde.

GUIDO : Wie is die knappe Griet ?

 photo unnamed1_zps4yvgmd10.gif

Lowie : O, dat is mijn RENTE
aan mijn kapitaal kom ik niet .

 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “schoonheid”

  1. Ha karel
    Toch nog wat kunnen slapen…ja ik werd genoemd hj

    En nu zet je me ook nog in je blogje whahaha
    Mooie ppsjes volop natuur zoals jij het graag ziet…toch?

    Geniet je vrije dag

  2. dag Karel, twee prachtige schoonheden heb je hier neergezet,
    zowel die van Christine als die van Papa Leone.
    Geniet, als het kan, van deze prachtige zonnige dag en zet al je zorgen aan de kant……….
    Liefs Greetje

  3. Vannacht hoorde ik de bloemen over jou fluisteren.
    En nieuwsgierig legde ik mijn oren te luisteren.
    En bloem vertelde over hoe bijzonder jij voor me was.
    Een andere bloem fluisterde over de glimlach als je dit las.
    De bloemen waren blij terecht te komen bij een van de fijnste mens.
    Nikki

Geef een reactie

