zo het jaar draait alweer

mogge lieve bezoekers van mijn blog

2 januari 2015
ja net na middernacht thuis
en vandaag vrij , een wat rommelig rooster
komt ik had nachtdiensten geruild en heb nu dus
een gebroken vrij weekend
hihi
mij maakt het niet uit
heb zo juist nog drie verlofbriefjes ingevuld
bij elkaar bijna 90 uur
verdeeld over de komende maanden
ben benieuwd

ja en dan iets voor de dag van vandaag
niets klaar staan
zal eens kijken
ja wordt ook een dagje ouder pppfffttt

 photo unnamedDGJS37GH_zps405b8083.jpg

Een man is aan het rijden met de auto tussen
de 120 en de 130 per uur.

Opeens wordt de auto ingehaald door een fietser.

Maar alé , zegt de man.

Hij begint harder te rijden, tussen de 140 en de 150 per uur.

Dan wordt hij alweer voorbijgestoken door de fietser.
de man stopt.
Plots hoort hij de fietser zeggen:

Goed dat je stopt
mijn bretellen steken tussen je autodeur!

Een stadsjongen is voor enkele dagen op bezoek bij zijn nonkel
een rijke boer.

Gedurende twee dagen vertelt de boer aan zijn neef
alles wat er op en rond de boerderij te beleven valt

maar daarna weet hij niet goed meer wat te vertellen.

Hij merkt dat z’n neef zich wat begint te vervelen
en geeft hem een jachtgeweer en enkele honden mee.

De jongen vertrekt de bossen in en komt na een paar uur terug.

En hoe was het? vraagt de boer.

Geweldig
zegt de stadsjongen
heb je nog honden?’

Gisterenavond was ik in bed bezig met ’t vrouwke
de spanning begon te stijgen.
Met zwoele stem kreunt ze plots tegen mij
oh toe schatje! Zeg vuile dingen tegen mij
Zeg ik tegen haar
de keuken ’t waskot de badkamer…
En … ’t was gedaan met de fun, begrijp je dat ??
Vrouwen … ik zal ze nooit begrijpen !!!!


 photo unnamed_zpsac920f2a.jpg

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “zo het jaar draait alweer”

  1. Niks ervan eerst nog wat sneeuwpret…en dat hoeft niet perse op je werk haha
    En dat paaldansen is niks voor jou…zou het niet nadoen als ik jou was…

    Vrouwen … ik zal ze nooit begrijpen !!!!
    Tuurlijk niet jij bent een man whahaha
    Trusten

  2. Ha karel
    Nee paaldansen doen we maar niet…en mannen die vrouwen begrijpen zal ook wel een sprookje zijn…al kan je er wel mee oefenen en als je je best doet is het niet zo moeilijk zolang je maar weet dat er verschillen zijn haha
    En wie weet voor het einde van het jaar maar denk niet aan snowworld
    Geniet je dag

Geef een reactie

