winter of geen winter ?

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

1 januari 2015
is het nu
ik had de laatste dagen anders dagen dan anders
al ik kan doen nu is hopen en afwachten
zo daar ben ik druk mee
hihi
geintje in de woordkeuze
sorry
( maar niet echt )
hohoho
is ook weer pleite
en wat komt er nu
juist
lente
of toch nog
winter
we zullen het zien


 photo nbklvk4yguh_zpsvvmort5o.gif

 

gebeurd wat gebeurd
ik wens een ieder die hier komt
een gezond
2015
winter of niet
 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “winter of geen winter ?”

  1. Ik wens jullie een gelukkig, gezond en liefdevol 2015!
    365 Keer wens ik je geluk
    365 Keer kan de vreugde niet meer stuk
    365 Keer zullen de dagen prettig zijn
    365 Keer wens ik niemand pijn
    Laten we in 2015 gelukkig zijn
    Lieve groetjes Nikki

  2. Een makkie voor jou…nu de link op stekkie nog en je bent helemaal bij met de krabbels haha
    Ha karel…en hoe is jou jaarwisseling gegaan…hapje drankje en slapen?
    De winter is net begonnen en jij wil alweer lente…wat moeten we dan met de winterppsjes…
    Ja de prullenbak in want jij hebt het al staan grijnzzzz
    Geeft niet ik heb nog een andere ook…mzl

  3. Een prachtige sfeervolle wintervoorstelling Karel,
    voor mij mag de sneeuw weg blijven.
    Wens je voor het nieuwe jaar alles toe wat wenselijk is,
    het belangrijkste vind ik toch: blijf gezond.
    Lieve groetjes Greetje

Geef een reactie

