ik neem U mee onder de grond

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
ik zag een vreselijk geld misbruik
en ik mag welzeggen
machtsmisbruik in een mailtje
met een stukje tekst en pps
zo ik neem U mee
en we gaan ondergronds
gedeeltelijk

Nog maar eens zo een voorbeeld van hoe ons
land bestuurd werd
“als een goede huisvader”
dat gedaan heeft !!
Maar wie van de politiekers
( die van vroeger )
zou daar ooit problemen van maakt hebben,

hun zakken werden toch gevuld
zelfs lang voor de werken begonnen !
Onderwerp: Metro Charleroi – Nooit gebruikt!!!
Wie dit niet gezien heeft, gelooft het nooit !
Bekijk ieder beeld maar eens grondig: onteigeningen, beton, staal….
De schaamte (en de schande) voorbij.

Allemaal weggegooid geld door de regering.!!!

 photo Web-0961-600x358_zps50790770.jpg
ff op alleen lezen klikken

dat het ook anders kan bewijst de metro van
Stockholm

 photo stockholm-centralen-400_zps85b66d56.jpg

 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “ik neem U mee onder de grond”


  1. Einen schönen guten Morgen Karel ja es ist eine Schande wie Gelder verschwendet werden aber der kleine Mann kann nichts machen.Wünsche dir ein Gesundes neue Jahr bin Morgen nicht am P.C, muss vormmittags noch mal ins Krankenhaus eine kleine Underzuchung.Lieber Gruß von mir Gislinde

  2. Ha karel
    Je morgen zal nu wel ets anders verlopen zijn dan anders…
    Ja jij geniet van alles ondanks moeilijke momenten…
    Ha met een kaartje je tuintje in…ja anders verdwaal je
    Nee jij niet maar hij haha
    Groetjes en geniet je dag

  3. Ge graffiti ziet er mooi uit zei de Waalse haan en de vlaamse kippen mogen hiervoor eieren leggen Karel
    &
    proficiat met uw pensioenering hé, loopt wel los uw vrije tijd, hebben er hier tekort…

  4. Een sterretje
    het had een glinsterende gele kleur.
    Ik nam het voorzichtig op en zei:
    “dit jaar krijg jij dit sterretje van mij”.
    Ik wens je een jaar vol vreugde en zonneschijn,
    een jaar waarin verdriet en zorgen twee vreemden zijn.
    Een jaar waarin vrienden komen en nooit gaan,
    en waarin geen plaats is voor een traan.
    Ik wens je mooie en gelukkige feestdagen toe.
    Een gelukkig 2015!

Geef een reactie

