op reis met de trein , rijd U mee , eind doel is de Z

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes

ik net thuis alweer na middernacht
koude avond en zelfs van station op de fiets
was bbbrrrr
en wat denkt U , ik neem U mee
met een andere trein

rijd U mee

 photo treinnaar2015_zps47203d51.png

ja nog een paar dagen

en dit jaar is geschiedenis

wat vandaag al wel het einde heeft gehaald

zijn de plaatsen op alfabet

helaas misten er wat letters

maar al in al zag ik lieve en mooie reacties

dus wie weet

vandaag dus de

Z

van


 photo Zierikzee_1_zpscc502397.jpg

ff op alleen lezen klikken

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “op reis met de trein , rijd U mee , eind doel is de Z”

  1. neeeeeeeeeeeeeeeee
    Je hebt me te pakken das duidelijk…die heb ik dus ook in het blogje pffttt
    Moet ik weer op zoek…maar je hebt gelijk het is en blijft een mooie
    Wie weet laat ik het wel gewoon staan ook haha
    trusten

  2. Guten Morgen lieber Karel schöne Zugfahrt aber sehr Kalt,hier bei uns ist der Winter auch eingegärt ist in Köln sehr Kalt etwas Schnee haben wir auch liebe Grüße und einen schönen Sonntag Gruß Gislinde

  3. Ha misschien zit er wel een in de mailbox die ik nog kan gebruiken hj
    Zie het wel en anders blijft ie gewoon staan…
    Ha jij wil geen secondenwijzer zijn…ja daar wordt je ook moe van haha
    Hier nog een mooie witte deken en de zon schijnt…prachtweer
    Fijne werkdag

  4. Goeie middag Karel wat een prachtig treinreisje heb je naar 2015
    brrrr wat is het hier koud in Wortegem lekker binnen blijven
    Vriendschap is heel speciaal
    Niet weggelegd voor allemaal
    Maar met jou lach ik me blauw
    Uit ik een traan Laat ik me gaan
    Dit is nou waarom ik van je hou
    Als vriend of vriendin, Als mens,
    ben jij alles wat ik wens
    Bedankt voor je Vriendschap
    Groetjes Nikki

  5. Op dienen trein met die afgrond zat ik liever niet Karel, heb er nog pijn in mijn buik van als ik dat beeld zie, voor de rest ga ik nu met een warme onderbroek aan naar Zierikzee ……See you pal….

  6. Ik zou je zoveel willen zeggen,
    maar dit blaadje is te kort.
    Daarom wens ik nu alleen maar
    dat je heel gelukkig wordt.
    Want liefde en geluk zijn niet te koop,
    maar liefhebben kun je een hele hoop
    Nikki

Geef een reactie

