met Santa en helpers naar China

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo zijn alle kadotjes uitgepakt
en in de smaak gevallen
en zat er ook smaak
aan al het lekkers
zal best allemaal
toch

oja deze man op leeftijd hier onder
die doet een wonder
denken jullie nu echt dat hij al die kadotjes
alleen rond brengt
echt niet
klik op z’n neus
en ontmoet zijn helpers
🙂

  photo Santa-Claus_zpscce70742.jpg
ff op alleen lezen klikken

ik neem U mee naar het verre China
Yunnan om precies te zijn

  photo Chine-Yunnan-Dali-485x728_zpsdf2529c3.jpg

ff op alleen lezen klikken

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “met Santa en helpers naar China”

  1. Haha zo zwaar zal ze niet zijn…toch?
    Geintje karel zag je antwoord hj
    Mooie dames heeft die ouwe man…denk dat hij van groene blaadjes houd…grapjas…
    en nu via china naar me mandje…Trusten

  2. ach had liever een paar van die knappe kerels gehad maar deze is ook mooi Karel. En ja ben verwend geweest en het viel zeer in de smaak. Nu vandaag wat werken. Lieve groet

  3. Einen schönen zweiten Weihnachtstag ist so schön lieber Karel den pps und mir geht es auch schon wieder besser kann wieder was länger sitzen der mit dem Weihnachtsmann ist gut lach..Wünsche dir noch einen guten Tag lieber Gruß Gislinde

  4. Zeker ja maar wat dan volgt was niet zo best…slecht geslapen dus zit hier nu als een zombie te wachten op het bezoek…die vinden dat ze geen bezoek zijn maar gewoon thuis komen haha
    Er komt sneeuw hoor 😉
    Groetjes

  5. Hier met de dagen alles rustig gehouden vieren zit er niet in
    Ik heb een lieve zus in Frankrijk en die zit daar helemaal alleen
    anders komt ze af met de dagen maar door haar ziekte kon ze niet komen naar Wortegem
    Met een warme groet en een lieve lach
    wens ik je van harte een prachtige dag verder
    geniet in alles wat je doet
    Nikki

  6. Nu het is goed verlopen maar verschrikkelijk druk…en weet je ik hoefde niks te vragen ze holpen uit zichzelf wel…en dat was maar goed ook anders was ik nu doorgedraaid hj
    En nu hou ik op haha
    Slaap ze…of moet ik al mogge karel zeggen ???

  7. Goeie morgen Karel hier is gisteren laat wat sneeuw gevallen,
    We krijgen wat winter denk ik
    Een glimlach is de goedkoopste manier
    om je uiterlijk te veranderen
    Lieve groetjes

  8. Nou nou, die Santa mag toch niet klagen met zo’n mooie helpsters…..
    Pracht voorstelling van het mooie China.
    Hier vannacht heel licht gesneeuwd, verwachten nog 10 tot 20 cm vandaag,
    ben benieuwd, voor mij mag het weg blijven.
    Fijne dag verder met lieve groetjes, Greetje

  9. Ik kom mij hier even opwarmen Karel, hier ijzig koud buiten, maar bij ons binnen snorrelt de haard op maximum….toedeloe & nr 69 is volledig op maat…nie op maat maar helemaal op(hmm)

Geef een reactie

