van alles aan de hand vandaag :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo Corry ons katvrouwtje is jarig
en daarom zingen we allemaal
van harte met je verjaardag meid
maak er een mooie dag van
oja kies maar een kadotje uit
van mij krijg je op het einde de
blommen

  photo 8k2krl8zbe4_zps00a32041.jpg
ff op alleen lezen klikken

vandaag is er trouwens nog wat aan de hand
hoor
het is kerstmis
ik sta er ff bij stil

  photo evenstilstaan_zps78f12ccc.png
ff op alleen lezen klikken


en ben dan naar

  photo winschoten_zps671544a0.png
ff op alleen lezen klikken

oh nee natuurlijk niet ik zal weer
naar het werk

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

8 thoughts on “van alles aan de hand vandaag :)”

  1. Gefeliciteerd met je blogmaatje…ja er is vanalles aan de hand en we doen ons best om het speciaal voor haar te maken…
    De 2e is alweer nieuw voor mij…doe je goed haha
    Slaap wel

  2. Ja karel kan me voorstellen dat ze juist met deze dagen haar zusje mist…och die scherpe kantjes gaan er wel vanaf…en daar proberen we bij te helpen toch?
    Je vroeg wat ik wilde kiezen…een man met een short in de keuken natuurlijk haha
    Jammer ben niet jarig…die met de lampjes was ook niks mis mee grijnzzzz
    Fijne kerstdag en werk ze

  3. Proficiat voor de jarige Corry hé daar Karel, ik ga er eens onze chihuahua Gizmo op afsturen om haar een kus te geven,
    zal vonken en vuur geven denk ik met als eindresultaat dat beiden de verjaardag van corry nog lang zullen onthouden(hmm)

  4. Zal ik je eens wat zeggen…die short ligt er ook nog wel ergens maar om de 3 tesamen in de keuken te krijgen en zonder mij een etentje voorbereiden gaat me niet lukken…
    Och eenieder heeft zijn eigen kwaliteiten whahaha
    Trusten

Geef een reactie

