we hebben een W en een V

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

duim
nu het duimen door U allen
heeft gewerkt
ik dacht dus dat ik deze dokter nog niet had ontmoet
dus ik zeg dat zo , en ze zegt ik moest ook
ff terug in de tijd , kan met de pc
10 oktober 2011 was ik daar
en het was haar
1ste dag
🙂
de wond had kunnen worden dicht gemaakt met
naald en draad of lijm
maar dan had ik geen dagen moeten wachten
nu heelt de huid en zal het stukje vel en vlees
er gewoon afvallen
en ik dus wat lichter zijn
hihihi

wat anders , het is winter
koning winter regeert
hohoho

 photo Fotogedicht-Winter_zps7501c8bd.jpg
 

V
brengt ons vandaag in het Brabantse
dat zal bij menig 1 wel bekend zijn
toch

  photo veldhoven_big_zpsc84a4aeb.jpg

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “we hebben een W en een V”

  1. Zo een verrassend mooie over de winter en de feesten in een…en beter nog nieuw voor mij hj
    En ja Veldhoven, daar woont mijn broer dus heb die opgeslagen en stuur ik ff door…
    Nu mijn blogjes komen rond middernacht pas…zie je ze morgen wel grijnzzz
    Trusten

  2. dag Karel,
    twee mooie ppsjes over Koning Winter en Veldhoven,
    Veldhoven ken ik goed daar woont een zus van Marcel, echt een mooi plaatsje,
    sla deze op en stuur ik haar.
    Welterusten en slaap lekker met lieve groetjes, Greetje

    1. Karel wens je een gezellige Kerstavond toe
      Laten we “samen”
      Samen onze lichtjes
      voor vele laten schijnen.
      Leren elkaar helpende handen te reiken
      Rondom ons de vrede bewaken
      en samen deze ”Wereld”
      een stukje beter te maken!
      Groetjes Nikki

  3. Ha jij gaat teksten lenen hihi
    Nu op blogger komt ie ook nog dus maar goed bewaren grijnzzzz
    Had ik er al eens eerder op staan de afgelopen jaren maar sommige teksten blijven goed…geniet je dag

  4. Met mijn keukenschort aan reed ik met m’n VW tot in Veldhoven om met de winter weer thuis te komen & te genieten van de houtkachel Karel…
    Zalig pasen toegewenst hé…

  5. Ha je bent de klikjes aan het nalopen…en ja niks voor niks…ook de kerstman moet ervoor werken. En jij aan de chili concarne…wens ik je smakelijk en daarna een tukkie en fijne avond?

  6. haha klikken om suf te worden…mooi toch slaap je goed straks hj
    Nu om jou een plezier te doen heb ik sommige kerstbeelden andere linken gegeven…
    Ben benieuwd of het je opvalt haha…mzl

  7. Hey Karel,
    Winter en sneeuw mag van mijn wegblijven.
    Maar we moeten het nemen zoals het komt he.
    Al is zo’n witte wereld prachtig,
    als ik er maar niet door hoef.
    Kom je hele fijne Kerstdagen wensen en een goed begin van 2015
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

