duimen dag :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

vrij
tot die kerstdagen
niet te best weer deze dagen
en geloof me ik ben er niet om wezen vragen
vandaag is het soda water dag
was al gepland ook , ff de voeten en nagels verzorgen
komt nu bij 1 duim
ook ff in de soda
is het goed schoon
en hopelijk kan ik gelijk bij doc terecht
en die lijmt het schijfje vlees weer ff vast
zo zei men mij
ieder die mij vroeg naar het mooie verbandje
om de duim zei mij om naar de dokter te gaan
en ja ik luister natuurlijk altijd

šŸ™‚
naar goede raad
 

we zijn bij de U
van



Umgebung


 Rapperswill

had geen andere U
en deze is mij zeer actueel
slaap wel
ik sluit af

 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “duimen dag :)”

  1. Ja mijn hood is nog good haha
    Zorg jij nu maar voor je duimpie…

    Nu ik hoop voor jou dat er in maart meer sneeuw ligt dan hier op de platen šŸ˜‰

    En nu slapen… ik in ieder geval…trusten

  2. Dag Karel geniet maar van je vrije dagen
    Ik vond dit sterretje voor de deur,
    het had een glinsterende gele kleur.
    Dit sterretje van goud,
    is vast al duizend jaren oud.
    Ik pakte ’t voorzichtig op en zei:
    jullie krijgen met Kerstmis
    dit sterretje van mij!
    Groetjes Nikki

Geef een reactie

