het kleine woordje ” geluk “

mogge lieve bezoekers van mijn blog

dag luitjes , ik mag wel zeggen
nacht luitjes
middernacht thuis van het werk
morgen = straks
zal ik eerst een nieuw verbandje om de duim doen
greep gister morgen mis
dus haalde verband bij Etos op SPL
afhankelijk van hoe de wond er uit ziet beslis ik
of ik dinsdag ff naar de doc ga
zo U ook weer op de laagte
gaan we over tot het volgende

geluk

dat kleine woordje

de 1 heeft er wat meer van

dan een ander

het is ook niet te koop

ik zou graag er een beetje meer van hebben

maar ach

ik leef

 photo images_zpsd8fedd85.jpg

ff op alleen lezen klikken

we zijn bij de T

wat dacht U van

Trier

 photo trier-panorama_zpsf93a6be7.jpg

ff op alleen lezen klikken

geniet de dag

liefs

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “het kleine woordje ” geluk “”

  1. Nee karel dat geluk van de doggybag heb je niet alles netjes opgegeten…al zat er een meisje met spareribs en die vroeg erom…maar ken haar niet dus kan niet vragen of ze het bij je brengt 😉
    Een pracht tekst in de pps als op je kleine plaatje…prachtig is deze van roosje
    En spam ? Nee karel dat was vast hier op wp dat je dat blogje gezien hebt, er zat niks in de spam…slaap zacht…

  2. Trier bezocht ik ooit met een wandelvakantie.
    De zwarte Poort was toen onze ingang.
    Een prachtige stad, maar vooral een prachtige wandeling.

    Sterkte met je wond.
    Er is op je werk toch ook wel een EHBO-post?

    Fijne Feestdagen!

    Vriendelijke groet,

  3. Prijs U gelukkig dat je maar prettig gestoord bent Karel,
    bij mij zijn er 4 hoeken af….
    Singing in the rain zonder regenkledij om onkruid te gaan wieden te Trier…
    Ik kook toch met gewone groenten ipv onkruid(hmm)
    See you tussen de druppels & kookpotten door Karel…

  4. Heel leuk om een pps van Trier te zien, heb zo waar het terras herkend waar we eens gezeten hebben, op de marktplaats op de hoek van een straat met rieten stoelen. Mooi stadje.
    De pps van Roosje was ook heel mooi.
    Fijne dag Karel, pffff…. wat hebben we toch weer akelig weer.

  5. Ha eenieder haalt er het zijne uit en voor mij is kerst een familiefeest al dan niet met een kerststal…en kindeke
    Geeft wel leuke blogjes toch?
    Dus toch niet goed met je duimpie ???
    Ben benieuwd…of voor wat anders ???
    Trusten

Geef een reactie

