tegen beter weten in , wens ik U een zonnige zondag

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo het is zondag
geen zon te zien
zo ook niet tijdens mijn wandeling
jongsleden vrijdag
ja op het eind een glimp voor die onder ging
voor een foto verslag klik ff op het kaartje

  photo wandeling19december00_zpsab01c8e4.png

ja Maastricht is een mooie stad
anders loop je er ook geen 15 km in de regen
toch
ik ga er zeker een keer terug
maar dan op een heldere zomerse dag

een andere stad
en wel beginnend met een
S

  photo perrault_sofia_01_zps1ee2bf10.jpg
ff op alleen lezen klikken

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “tegen beter weten in , wens ik U een zonnige zondag”

  1. Hi Karel,
    wat leuk een ppsje van Sofia te zien.
    Wij waren er 2 weken in 1973, een week Vitosja gebergte en een week aan de Zwarte Zee, ….. onze eerste en laatste vliegreis, daarna nooit meer gevlogen, pffff….. wat heb ik een angst gehad!!!!
    Hartstikke bedankt voor je toffe reactie en een fijne zondag toegewenst, Greetje

  2. Nee niet voor jou maar hier wel dus…echt niks gedaan dan uit eten haha
    Erg hè…en weet je het zat er bomvol en dat zo voor de kerst pffttt
    Had ik niet verwacht…ook hier maar trusten en slaap lekker 😉

  3. Hopelijk niet al te erg Karel
    Op weg naar Kerstmis
    Zijn de nachten vaak stil
    Alleen de Adventskaars.
    Zorgt voor licht en Licht.
    In deze tijd wordt de mens
    Weer nietig en heel klein.
    Als de vier Adventskaarsen
    Stralen ze vrede uit over
    Een wereld vol oorlog en pijn.
    Het Licht van Advent voelt
    Warm en zo weldadig aan
    Dat het hart vrede uitstraalt.
    In de Heilige Nacht
    wordt de wereld verblijd
    Met de geboorte van Jezus.
    Het is een gift van God
    Aan alle mensen op aarde
    Die geloven in vrede en reinheid.
    Groetjes Nikki

  4. Mooie pps en wat spijtig dat je regen had op je wandeling.Niet vergeten je lens af te drogen Karel want dat geeft lelijke plekken op je foto’s en is niet goed voor je toestel.Druk hier maar probeer bij te benen.Fijne kerstdagen
    Marylou

Geef een reactie

