na een nat weekend , ben ik weer naar het werk

mogge lieve bezoekers van mijn blog

hohoho
het werkt echt
krijg mijn huis te zien
in de zomer als de stratenmakers aan het werk zijn
en het sneeuwt
hihi

  photo 243569x8tj0qgxgm_zpsflx9glqa.gif

ik had gister best een mooie wandeling
zal ergens een straat naam gemist hebben
was ook razend druk daar in die mooie stad
kan me ook goed voorstellen dat de dames onder U
daar graag heen gaan , wat een winkels pppffft
regendag zo omschrijf ik deze , maar dat deerde mij eigenlijk niet
liep zelfs 15 KM ipv de 5.5 KM die de route aan gaf
ga daar wel weer eens heen bij zomers weer

een andere zo te zien mooie stad
begint met een
R

  photo reykjavik25201_1_zpsa611dee2.jpg
ff op alleen lezen klikken

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

6 thoughts on “na een nat weekend , ben ik weer naar het werk”

  1. Nou ja alles ziet er anders uit…de reacties en het antwoorden…kom jij nooit achter de schermen dan?
    Nu bij mij werkt ie niet…wel in het dorp maar niet in de straat haha geen streetvieuw…
    Maar wat is het een mooie stad hè Maastricht…al zie ik in de pps ook kerkjes genoeg.
    Zag je dat daar kan je naartoe vliegen en weer terug…heb je daar ook kortingskaartjes voor?
    Dat laatste was onleesbaar maar klomk een beetje boos hihi
    Trusten

  2. Ha karel
    Nee ook niet als ik van de kapper kom…met een verschil de kapster komt aan huis haha
    En nog een reden om het niet erg te vinden ik krijg krullen van de regen grijnzzzz
    Dat had je goed gezien ik denk jij slaapt toch al kan ik wel een gedeelte ctrl-v doen hj
    Hou het droog vandaag…al zal dat niet meevallen denk ik zo
    Mzl

  3. Potverdikke, jij bent mij vergeten te noemen als man dat ook ik graag ga shoppen Hé Karel…
    Het was zaaaaaaaaaaaaaalig te Brugge gisteren, vandaag gaan de betaalterminals niet werken wegens te druk denk ik….

Geef een reactie

