ik had een rustig weekend , en U ?

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

weekend weer geweest
ik had een behoorlijk rustige
en U
?

ik heb hier onder een foto staan
waarop U mij ziet staan
ja veel warmer daar dan hier
en het stonk naar rotte eieren
ik denk dat Bert deze foto maakte
want die mist op de foto
de andere 2 zijn Jan en Pip
en de pps is waar
?

  photo 084_zps4a3896d9.jpg

plaats is alweer bij de
N
en wel Neftenbach net N O van Zurich
dat nee daar ben ik nooit geweest al
was ik wel een keer vlak bij

  photo bike_neftenbach1_zpsdbb81cf2.jpg
ff op alleen lezen klikken

ik zal weer naar het werk
en laat thuis en dan weer vroeger beginnen
zie wel waar ik overal kom
🙂

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “ik had een rustig weekend , en U ?”

  1. Hallo Karel es freut mich sehr das du wandern warst geniesse diese schöne Zeit hinaus in die Natur es gibt nichts schöneres,bleib gesund und fröhlich das wünsche ich dir einen gemütlichen glücklichen Montag wünsche ich dir Klaus

  2. Hai Karel,
    Nee rustig was mijn weekend niet bepaald.
    Een High Tea met de familie, iedereen wat lekkers gemaakt, veel te veel natuurlijk hihi.
    Maar reuze gezellig.
    Mooi ppsjes weer, en de foto met de knotwilgen vindt ik schitterend.
    Fijne week nog
    Lieve groet Marianne

  3. Ha je bent weer at home hj
    Geen flauw idee, maar idd als het blogje er net staat komt jan en alleman en tussendoor alleen jij 😉 Och vanavond weer nieuwe lichting…en zo hobbelen we naar de kerst…trusten

Geef een reactie

