de L , bracht herinneringen

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

weekend

nu niet week worden

maar er van genieten

ga ik ook doen want ik heb een weekend vrij

bij de plaatsen op alfabet

zijn we bij de

L

en zo kwam ik Lucca tegen en ja daar was ik op

dinsdag 15 september 1998

na van uit Florance een rondje Toscane te hebben gefietst

ik zou vandaar verder fietsen naar Lenzerheide

helaas er kwam heel veel regen en zelfs sneeuw

dat ik besloot toen om met de trein naar Zurich te gaan

en vandaar met de fiets verder

hoe ik dit alles nog weet hé

oud dagboekje van toen

  photo Italie_zpscdcbfb86.jpg

de foto hier onder maakte ik zelf

vanaf de muur rond het stadje Lucca

waar ik twee dagen verbleef

 

  photo IMG_0108_zps374a0615.jpg

ff op alleen lezen klikken

geniet de dag

liefs

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “de L , bracht herinneringen”

  1. Ha als die fiets van jou kon praten…haha nee doe jijzelf wel hj
    Mooie pps maar meer nog van je foto’s genoten…was je bang dat je fiets weg zou lopen 😉
    Prachtige foto van dat slaapmatje met hondjes…wat zal jij veel gezien hebben op je fietsreisjes…
    Dus dit was de herrinnering…kwam dat ook door de regen grijnzzzz
    Slaap ze

  2. Mogge karel
    Hoe kan je nu genieten en vervloeken tegelijkertijd ???
    Leg dat maar eens uit haha
    Daan kwam de kerstboom even goedkeuren…flitsbezoek…en gelijk weten we dat we op mogen passen vanavond grijnzzzz
    Geniet je dag

  3. dag Karel,
    Toscane, mijn favoriete en mooiste streek van Italie, hebben er met de bus eens een rondreis door gemaakt,vooral het kleine plaatsje Lucca vond ik schitterend en ligt me nog zeer goed in het geheugen.
    Italie was ons geliefde vakantieland, hebben het dus ook van het noorden tot aan SIcilie toe allemaal gezien.
    Wens je op deze tot nu toe droge en rustige dag een fijne zaterdag toe,
    Greetje

  4. Hoe kan dat dan…maar goed het is weer terug…
    En om je te antwoorden op je reactie bij Cees
    Ja ik heb er dat graag voor over…om de hele bups hier aan tafel te hebben en als zij het dan ook nog leuk vinden is dat mooi mee genomen. Komt er alleen meestal op neer dat mams overal voor zorgt…
    1 jaar gedaan dat iedereen wat klaar maakte en mee nam, maar toen kwamen de kinderen en was dat gelijk over haha geen tijd grijnzzzzzz
    Och oma maakt wel tijd 😉
    Geniet je avond

  5. Goeie morgen Karel hopelijk al op en heb je goed geslapen
    Jij je bent jezelf je blijft jezelf
    Je doet wat moet en mag
    Wat fijn dat jij je zelf mag
    Dat je met je zelf kunt leven
    Een soort geschenk
    Nikki

Geef een reactie

