zingen tegen de wind in , maar niet klagen :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo alweer vrijdag
maar niet vrij
bij half 1 in de nacht thuis
ff onder de sproeier door en in de pyjama
mailbox door nemen nog wat reacties beantwoorden
pintje er bij , wie doet me wat

ik had geluk met de regen vandaag
niet een druppel , wel veel wind
maar de storm komt nog
ben ik toch benieuwd waarom
vogels wel en wij niet zingen na de storm

  photo 1363210-56780f456d6aee83a8646f41f48fa4e0_zps49dd088c.png

mij hoort U niet klagen
en ook niet de mensen in het mooie stadje

  photo klagenfurt_zpsb066620e.jpg
ff op alleen lezen klikken

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

8 thoughts on “zingen tegen de wind in , maar niet klagen :)”

  1. Einen schönen Freitag lieber Karel hier in Köln ist auch Sturm nicht schön wieder schöne Bilder muss aber heute Abend noch mal schauen konnte nicht zu ende sehen der P.C.ist abgestürzt liebe Grüße noch von mir Gislinde

  2. Ha karel…jij gaat 1 voor 1 nu dan ben je nog wel ff bezig…
    Zo jij mag filmpjes met sneeuw kijken en wil lentebeelden haha
    Maar toch geeft het wel sfeer in de wintermaanden…
    Waai niet weg op de grote vlakte…fijne werkdag

  3. Aha jij wil geen sneeuw van de vleugels halen en daarom wil je het nergens haha
    We hebben het niet voor het zeggen dus we nemen het als het komt gewoon erbij…
    Nu ik doe ons cluppie altijd eerst en dan volgt de rest pas… 😉
    Ga jij de storm maar trotseren speel ik nog even met ballen…Mzl

  4. Twee mooie ppsjes Karel,
    de eerste met de mooie melodie van Blue Mountain en die andere van Klagenfurt.
    Het wordt weer een dagje binnen blijven want buiten waai je weg, geen nood, verveel me toch niet. Het eerste kerstppsje is al klaar.
    Werk ze en pas op dat je niet weg waait en overeind blijft,
    lieve groetjes Greetje

Geef een reactie

