hoor het lied van de aarde

mogge lieve bezoekers van mijn blog


 

zo beste luitjes
storm en regen zullen ons deel zijn vandaag
en morgen
vandaag geen ramp , want ik ben vrij
morgen ja overleef ik ook wel weer
hihi
ik maakte gister een wel fijne wandeling
en de zon leek het even te gaan winnen van de mist
leek dus en daar bleef het bij
trof ijs aan in de plassen op de paden
waarvan er velen dwars door weilanden gingen
maar ik zag gelijk deze wandeling anders
kon niet ver zien , maar omdat het werken werd
maakte ik er een echte longen training van
en genoot ook van alles wat ik wel zag hoor
al in al een pracht dag
en de volgende pps
laat zien hoe mooie onze planeet is
nog



 photo earth_song_by_lemmy_x-d2sa0po_zps5cbb3b1c.jpg

brengt me bij de
H
en ik koos voor een grote stad
met veel te zien

 Hamburg photo: Hamburg ramlive.jpg
ff op alleen lezen klikken

ja en wat vandaag brengt
behalve storm en regen
zie ik wel weer

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “hoor het lied van de aarde”

  1. goede avond Karel,
    nog even voor het slapen gaan bij jou komen kijken naar hoe mooi onze planeet wel is
    en naar de bijzonder mooie havenstad Hamburg, waar het erg goed vertoeven is.
    Lieve groetjes en een goede nachtrust toegewenst, Greetje

  2. Nu zal ik dan ook morgen pas…neuh de song earth gezien en dat is genieten van de mooie prenten…die bootjes doen me niet zoveel maar geloof gelijk dat het een grote stad is haha
    Slaap ze

  3. Die bende valt best wel mee hoor haha
    Zo je bent op de helft…nog 2 te gaan 😉
    Wij gaan zo meteen richting kerstmarkt bij het tuincentrum…en proberen een pot te scoren waar de boom in kan…en ja dan gaan we jongleren met ballen grijnzzz
    Geniet je dag…mzl

  4. Ja idd met een stenen pijpje en afwasmiddel…
    Werkte ook haha
    Zo tussendoor kom ik aardig bij… de was in de kast en marijn even gebeld…die gaat morgen weer naar school… 🙂
    Mzl

  5. Hoi Karel,
    Bedankt voor je commentaartje.
    Even ook bij jou op blog gekeken Hamburg is een mooie stad en onze kleine wereldje mag er ook zijn.
    Vandaag gelukkig redelijk weer, wel wat wind maar dan waaien de muizenissen er lekker uit hihi.
    Nog een aangename avond wens ik jou
    Lieve groet Marianne

  6. Nu dat was leuk om op de kerstmarkt rond te snuffelen…en ja hoor hebben nu een pot haha en nog veel meer. Aardig wat ingeslagen…dus aan verlichting hier straks geen gebrek…zelfs voor in de kerststukjes…lijkt me wel leuk staan.
    Nu morgen eerst maar eensaan de boom beginnen…in de pot zetten lampjes erin en dan mag ik me uit gaan leven met de rest.
    Ook komt guus maar die zal wel slapen…smakelijk en fijne avond

  7. Nu niet boos worden hoor…was alleen maar een vaststelling haha
    En nee die verkopen geen potten is bij iemand aan huis
    We kopen er al jaren een boom en bevalt goed…zo de eerste lampjes branden in een vaas met takken dus kon me niet bedwingen…en toch begonnen…
    Morgen verder 😉
    Slaap ze

  8. Sluit nu de ogen En ontspan je maar
    Tel van tien tot een En denk even na
    Open de ogen Wat heeft het leven
    Je al gegeven En denk even na
    Ben je tevreden
    Tot op het heden
    Sluit dan de ogen
    En denk even na
    Nikki

Geef een reactie

