winter , en een zomers tochtje :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
en had U een leuk weekend
ik wel maar anders
ik was aan het werk
maar nu dus vrij


winter
maar ik zal het hebben over de
winter
van ons leven
mooie teksten bij
nog mooiere afbeeldingen
vind ik dan hoor
en U
?

  photo Schuylenburg_wv2_zps32e0da56.jpg

zoekend diep in mijn archieven
vond ik geen plaats beginnend met de letter
F
vond wel beginnend hier mee
de volgende best leuke rit
fiets U mee
🙂

  photo fietstocht_zps82986341.jpg

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “winter , en een zomers tochtje :)”

  1. Oke de winter kan dus ook de prullenbak in 😉
    Nu moet je wel stoppen hoor pffttt
    De onderste is een nieuwe voor mij…en waren toch op vakantie daar…wij zochten haaietanden op het strand…hele dagen waren de kids daar zoet mee…
    Water zand en zeven maar haha…trusten

  2. goede morgen Karel,
    een hele mooie voorstelling met pracht natuurfoto’s en leuk om weer eens een fietstochtje van Paolo en Lilian weer te zien. Die fietsen erg veel, jammer dat Paolo geen blog meer heeft en Lieva daardoor geen ppsjes meer kan maken.
    Fijne vrije dag voor jou, ondanks dat winterse neerslag is voorspeld, Greetje

  3. Onze kinderen maakten er kralen van en de grootste in het midden…als hanger haha
    Of aan een leren veter…
    Nee die hebben we niet meer al kan er in doosjes hier en daar nog best een te vinden zijn…want niet alles werd mee genomen haha…
    Zo kwam ik laatst ook een gedroogd zee paardje tegen…op watten en doorzichtige bovenkant.
    Lag bij de kindertandjes…gelijk mee gegeven aan dochter waar het van was…maar of ze het bewaard heeft ???
    Denk het wel met zo een kind als marijn hihi
    mzl

  4. Heel mooi winter of our lives Karel, speciale foto’s ook maar over houten brug
    rijd ik niet met mijn fiets zulle…
    De hondshaai(paling) hier kostte 9,75 euro/kilo …
    See you bro

  5. Ha wij houden ze actueel hj
    Nu mijn bankhangen duurde langer dan de bedoeling was…de helft van de tijd aan de telefoon pffttt
    Maar goed ook weer gehad…
    Bankhang jij nog steeds ?

  6. Dag Karel wat is dit prachtig deze foto’s, ik ga niet wandellen zenne veel te nat en te koud hihihi
    Geef iedereen de ruimte
    Dan krijgt jij ook de ruimte van iedereen.
    Groetjes Nikki

Geef een reactie

