als het goed is , ben ik aan de wandel

mogge lieve bezoekers van mijn blog


 

maandag volbracht
met wat HH boodschapjes en kokkerellen
vandaag dinsdag zal op de sterke wind na
later op de dag het best redelijk weer zijn
dus wat doet deze
prettig gestoorde
die zet de wekker op een vrije dag
en pakt de trein van 09:06 uur
en gaat etappe 2 lopen van het Utrecht pad
ik houd een slag om de arm zo dat zo mooi heet
want ik neem het weer zo het komt
dus kan best anders zijn
toch
🙂

zo ik breng maar eens
2
tegenstellingen
mooie rots formaties en andere steentjes

  photo wandelingetje27oktober2_zps29c0e32b.jpg

en vlak en nat
beginnend met een G
 

 giethoorn photo: Giethoorn scannen0043.jpg

 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “als het goed is , ben ik aan de wandel”

  1. Prachtig Giethoorn Karel met zijn gigantische dure huizen met rieten daken, voor onze beurs niet weggelegd, maar erg mooi om te zien.
    Tevens heb ik hier pracht rotsblokken gezien die zeer de moeite waard waren om te bekijken.
    Geniet morgen van je wandeling en hoop van ganser harte dat het weer een beetje mee zit.
    Ben al benieuwd naar je foto’s,
    welterusten en slaap lekker, Greetje

  2. … looks like sunshine in your neck of the woods, Karel … and you are in short sleeves, I see … not here … no short sleeves here, smiles … but not too cold to walk a bit either … have time off till Wednesday … cleaning my house at the moment … back to 5 nights on Wednesday night … ah, sun came out here too … nice … Love, cat.

  3. Nu je weet intussen dat het belangrijk was…
    En mis ik nu iets…je ging toch meer zuidelijker ???
    Hoor het wel wat het geworden is…en die rotsen zijn mooi net als Giethoorn
    Trusten

  4. Utrechts pad ziet er natuurvol uit Karel
    & sorry vooe de verwarring ivm paling of hondshaai..
    Hier in Belgie bestellen wij hondshaai als paling bij een viskraam…
    Daaaroooooooooooom heten wij ook simpele Belgen hé(hmm)

  5. Hij gaat met reuzesprongen vooruit…het leuke van de ambulance was dat ze bij het wegrijden voor Marijn de zwaailichten aandeden… 🙂
    Helemaal blij…maar wilde eigenlijk ook de sirene maja midden in de nacht en dan 2 x is wat veel.
    Smakelijk en fijne avond

  6. Nu hij was al heel tevreden met de blauwe zwaailichten…en ja eigenlijk beseft hij vandaag pas dat die ambulance voor hem was gekomen…met zwaailicht en sirene 🙂
    Kan raarlopen in nog geen etmaal…pffttt
    Bankhangze

  7. Wat ik ervan weet is het een virus, dus ze gaan echt niet zoeken waar het vandaan komt…
    Och streep eronder als het nu goed blijft gaan ben ik al lang blij…nu even terug en zo weer terug haha…kan je het volgen?
    Mzl

  8. Nee hoor ook hier geen over boom zonder naalden haha
    Nu die staan er bekend om dat ze niet in de rui raken binnen gnagna
    Voor het eerst dit jaar dus ben benieuwd
    Zo nu de bank weer opzoeken.
    Mzl

Geef een reactie

