voor elkaar met elkaar

mogge lieve bezoekers van mijn blog

nu wat was het koud hé gister
fietste ff naar het centrum hier , even over de markt
en bij thuis komst de deur weer op slot
en zo het er naar uitziet blijft die morgen dat ook
🙂
zie nog wel , maar ik sta niet extra vroeg op
om naar weet ik waar heen
volgende week heb ik weer wat vrij
dus maar zien wat ik morgen doe
misschien wel strijken

als je wat om je heen kijkt
het nieuws ziet een krantje leest
wat is er dan veel van ikke ikke
de rest kan stikken

maar je ziet ook dat het anders kan
en dat is mooi om te zien
vandaar wil ik U iets moois laten zien

  photo wij-zijn-er-voor-elkaar_zps7fd967c3.jpg
ff op alleen lezen klikken

ik trek vandaag met U de bergen in
gelegen boven het plaatsje
Chamonix
wandelt U mee

 photo cows_lavancher-590x331_zps00bea681.jpg

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “voor elkaar met elkaar”

  1. Ha was je te snel geweest…maar ik begrijp dat ik de mopjes uit de mail kan verwijderen whahaha…geeft niet plankjes liggen vol…maar de link onder het plaatje werkte niet dat had ik wel in de gauwigheid kunnen zien…
    Die van greetje zijn prachtige beelden en ook de bergen zijn mooi en leerzaam…we krijgen er gelijk uitleg bij…
    Gelijk heb je lekker doen waar je zin in hebt daar zijn vrije dagen voor…trusten

  2. Einen schönen Tag lieber Karel fertick mit Gardinen waschen,und ich kann mir alles in Ruhe anschauen sehr schöne Bilder mus ich sagen,wieder sehr schön dein pps grüße dich noch lieb von mir Gislinde

  3. Ha karel
    Die onder de mopjes natuurlijk…deze werken wel haha
    Dus je hebt nog wat werk…om die andere goed te krijgen…
    Ha jij een uur gekeken naar een filmpje wat maar 10 minuten duurt haha
    En welke meid trekt gekke bekken…of bedoel je de pps?
    Hoe dan ook dit is het laatste sint/pieten blog op wp haha
    Groetjes en fijne dag

  4. Lieber Karel, auch bei uns ist es sehr kalt, ich staune immer über die schönen PPS und auch das, was du sonst so gestaltest, echt schön und vielfältig, wünsche einen geruhsamen Tag, Klaus

  5. dag Karel,
    gisteren in Breda was het bar en barkoud, niet aangenaam om te winkelen…..
    Vandaag hetzelfde liedje hier alleen staat er geen gure wind.
    Een erg mooie van Chamonix en die van mij vond ik leuk hier nog eens terug te zien,
    kortom voor mij een vermakelijk blog.
    Fijne dag verder voor jou met de meeste groetjes, Greetje

  6. Maar een paar toch hj
    Film bijna afgelopen en ben ik er weer…eerste deel ook gekeken en om deze te snappen moet dat ook wel…een prachtfilm
    En jij alvast slapen…zo vroeg hoef je morgen niet toch?
    Trusten

  7. Goeie morgen Karel ik blijf liever binnen brrrrr
    Die het geluk vindt die mag het oprapen.
    Als je geluk hebt krijg je alles.
    Nikki
    Bedankt voor de Felicitaties Karel

  8. Goeie morgen Karel wens je een fijn Sinterklaasfeest!
    Ik had een groot cadeau voor ogen
    toch zette ik de aanschaf stop
    ik heb gewikt – ik heb gewogen
    maar nee – er rijmde echt niets op
    en daarom zit er in dit pakje
    alleen nog maar iets kleins van mij
    het is misschien niet wat je hoopte
    maar hier wist ik een versje bij

  9. Hallo Karel ik ben elke dag vrij,
    Gedaan met werken op verdiende rust hihihi
    Lang genoeg moeten werken
    Als de pijn je leven bepaald !
    Als je wel wil, maar niet meer kan !
    Als pijn overheerst
    Wat dan ?
    Dan zoek je licht,
    in het duister,
    die je pijn verlicht,
    of een oor die zegt;Ik luister !
    Denk niet, wat je niet meer kan,
    maar, maak er het beste van !
    Nikki

Geef een reactie

