warmte

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
ik zou vandaag aan den wandel
en wel van
Werkhoven naar Wijk bij Duurstede
dat is zo het nu staat verschoven naar morgen

oh wat zou ik graag die warmte weer voelen

  photo 517764__feel-the-warmth_p_zpsa9d750a0.jpg
ff op alleen lezen klikken

ik fietste niet ver van het stadje Bath
in juni van ’93 op mijn rondje Zuid – Engeland
nu maar eens het plaatsje bekijken

  photo 10388_546_IMG_0874885_zps681ccfc9.jpg

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “warmte”

  1. De hele rit uitgezeten maar dat was dan ook een prachtnummer om te luisteren…je weet het ik hou van snellere ppsjes hj
    Maar deze was nieuw en de moeite waard…
    Lekker hè een chineesje in de reclameblokken grijnzzzz

    Zo nu nog ff klikken op het plaatsje en ja was ook leuk om te kijken…dus jij fietste daar al tig jaren terug 😉
    Slaap ze trusten

  2. Einen schönen Freitag lieber Karel ein wunderschöner pps mit einen tollen Song,sind heute zur Ahr gefahren mal nach der Wohnung schauen das Wetter na ja wünsche dir noch einen guten Tag Grüße dich lieb Gislinde

  3. Mooi rond het stadje Bath in Engeland Karel,
    geen papoua’s te zien zoals in Amsterdam,
    tja feesten is ook niet dagelijks hé…
    Gelukkig moet jij maar 3 maanden langer werken dan normaal….

  4. Tja een huisdier verliezen is nooit fijn…maar hoort er ook bij…ze worden niet zo oud als wij.
    En ja dat zwaaien doe jij vast alleen als je toevallig moet werken…want als je vrij zou zijn ging je wel in de koffer als verstekeling mee 😉
    Fijne avond…

  5. Nu ik ga dat onthouden al ben je gepensioneerd als wij weer die kant op komen grijnzzzz
    Geen excuus meer…en wel ja tuurlijk geeft het even verdriet maar krijgt een plekje en loslaten.
    2 x een hond verloren en met de rest van het dierenvolk was minder verdriet.
    Ja de honden vergeet je niet maar zijn mooie herinneringen.
    Mzl

  6. Wat een rotsmoes zeg…jaren de kans gehad maar nee hoor…en komt er een ander dan vliegt ie pffttt… geintje hoor
    We zien elkaarwel op het terras in de lente…grijnzzzz
    Hoezo slaap wel er komen nog blogjes hoor…trusten

Geef een reactie

