wens U een zonnige zondag

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zondag
dus je zou de
Z
verwachten
niet dus , zelfs niet de
X
niets in m’n toch grote archief
geen plaats met de X
ga gelijk door naar de
Y
dus gelijk maar
2
Yildirim

ligt ergens in Turkijé
en heeft veel en mooi onweer
nee hoor je ziet de hele wereld
maar de pps heeft de naam
Yildirim
  photo Teleferik_zps06dd5487.jpg

wat noordelijker vinden we
Yakutsk

  photo Yakutsk_frosty_hou_2805865k_zpsae9e151a.jpg

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “wens U een zonnige zondag”

  1. Ha en jij zegt bij mij oud…hier alles (k)oud brrrrr
    Duik me mandje in voor ik bevries…
    Wel een pracht die eerste alleen de muziek al 🙂
    Ja als jezelf reacties zet kan ik niet meer de 1e zijn 😉
    Trusten

  2. Ha karel
    Jij stofzuigen voor je naar je werk toe gaat…dat zijn 2 werkdagen in een…
    Nu dan hebben ze pech want die staat op me stekkie en ja daar komen ze niet.
    Gemiste kans haha
    Fijne werkdag

Geef een reactie

