zoveel armoede nog in de wereld , je zou bijna geen nieuws meer willen zien

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo ik zag weer eens het nieuws
met al zijn ellende en narigheid
dat mensen anderen dat aan doen
is mij een raadsel
er is nog steeds veel armoede in de wereld
wij als school kinderen spaarden van alles en nog wat
voor de armoede in


Biafra

mijn vraag is nu
wat is er sinds de eind jaren ’60 nu veranderd
niets dus
landen hebben een andere naam
maar de ellende bleef
dan denk ik ook wel , nu dan valt de armoede
bij jou nog wel mee

  photo naamloos_zps6bfea9df.png
ff op alleen lezen klikken

brengt ons vandaag bij de
V
van Vilnius

  photo Vilnius_view_zps116b5a42.jpg
ff op alleen lezen klikken

 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “zoveel armoede nog in de wereld , je zou bijna geen nieuws meer willen zien”

  1. Het is zeker niet beter geworden in de wereld Karel.Ook rondom ons is er veel armoede.Ik help in mijn eigen omgeving mensen waarvan ik toevallig weet dat ze nooit kunnen ontbijten omdat ze geen geld hebben.Ik bezorg hen voedsel pakketten op regelmatige basis .

  2. Goeie morgen Karel het is er zeker niet beter op geworden
    Jij je bent jezelf je blijft jezelf
    Je doet wat moet en mag
    Wat fijn dat jij je zelf mag
    Dat je met je zelf kunt leven
    Een soort geschenk
    Nikki

  3. dag Karel,
    het is in en intriest als je hoort en ziet hoeveel armoede er in de wereld is,
    daar wordt je toch niet goed van, dankjewel voor het plaatsen.
    Vilnius, heel mooi en nieuw voor mij, daar was ik nog niet.
    Fijne vrijdag voor jou met de meeste groetjes, Greetje

  4. Ja karel vandaag is het koffie met gebak 😉
    Maar dat gebak had je al gezien en was je snel klaar mee…nu ik vind jou pps ook wel heel leerzaam en het zijn prachtteksten over een andere armoede…dan je link naar wikepedia
    Ha nog een te gaan jij…je weet wel het vergeten hoekje haha
    Groetjes en fijne dag

  5. Ja dat het oneerlijk verdeels weten we allemaal maar wat doen we eraan om het te veranderen…zal dat ooit nog eens gebeuren genoeg water en eten voor iedereen…
    Je zet me wel aan het denken haha….mzl

  6. Goeie morgen Karel ik kom je een fijne zaterdag wensen brrrrrr koud zenne
    Liefde, doet de mens groeien,
    iedere dag opnieuw
    weer opgestart.
    Enkel goud en geld,
    zullen eens de aarde schroeien.
    Rijkdom zit immers
    in je hart!
    Nikki

Geef een reactie

