T van Utrech

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
maar ff terug blikken op een van de mooie
wandelingen welke ik maakte in mijn lange weekend
🙂

hier onder een selfie , vreemd dat deze niet door
google + is mee genomen in dit album
en er bij plaatsen wil ook niet
als U klikt op Van Speyk
kunt U mijn wandeling in beeld zien
een frisse start zo U wel ziet
maar dat was maar voor een tijdje en kon het vest uit

  photo wandeling22november2a_zpsab373845.jpg

Utrech
en dus de U
de t kunnen die gladiolen daar niet
🙂

 photo Utrecht20speuren3_0_zpsc1c7e7bc.png
ff op alleen lezen klikken

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “T van Utrech”

  1. Einen schönen Mittwoch lieber Karel schöne Fotos sind toll in Utrecht war ich vor langer Zeit mal, ist aber schon lange her schönes Foto auch von dir sind nun wieder in Köln liebe Grüße von mir Gislinde

  2. Ha karel
    Ja toch nog langskomen om je pps te kijken en foto’s haha not dus want die had ik gisteravond nog gekeken…
    Ja een mooi gedicht en mooie platen dus mijn blogje is geslaagd.
    Al had je het vast al op blogger gezien 😉
    Zo snel vergeet je dus whahaha
    Mzl

  3. Ha karel
    Nu en daar doe jij het voor hè…zal er gelijk een paar geven 🙂 🙂 😉
    Een paar is 2 dus je hebt ze binnen…
    Ook voormij is een stad geen optie…geef mij de gemoedelijkheid van ons dorp maar…groetjes en werk ze

  4. UUUUUUUUUUtrechhhhhhhhhhhh is een mooie stad Karel maar voor ons veel te druk,is zoals het centrum Brugge waar men soms op de koppen kan lopen van het volk…
    Geef ons maar het bos rechtover ons huis…
    Toedeloe met stilte rondom ons…

  5. Wat een fantastische wandeling heb je gemaakt.Ook enorme verschillen van landschappen..zee,bos,duinen,weiden.Heel wat dieren en paddenstoelen op je weg zag ik.Heel fijn je zo te kunnen volgen Karel.

Geef een reactie

