wens U een warm en fijn weekend

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo mede bloggers
weekend is daar
en zo ik begrijp goed weer
dat ik ben vandaag zaterdag weer vroeg weg
voor een wandeling en wel van
Egmond aan
Zee naar Groet

hier onder het kaartje is een foto album van

jongsleden donderdag

  photo wandeling20november0_zps86baadb0.jpg

zo U het hieronder ziet is het niet meer
ik had tijdens de wandelingen nog veel kleur
maar de nachten zijn nu echt kouder en dat
is al goed te zien nu
maar ik breng U toch nog ff een
symphony

  photo mgoc3tnj25f_zps1b86e073.jpg
ff op alleen lezen klikken

maar dit weekend gaat het overdag weer naar
ongeveer
15 graden plus
🙂

  photo winter63_zps9f5813e2.jpg

zie nu hier onder , we zijn bij de
R
en dan ziet mijn Amsterdamse hart
dit plaatje
🙂

  photo oudRoermond_zpsa79155da.png
ff op alleen lezen klikken

daar kan zelfs Rotjeknor niet aan tippen
🙂

  photo 800px-Rotterdam_-_Westzeedijk_1900_zps753145d9.jpg
ff op alleen lezen klikken

zo lieve mensen
dit is het voor dit weekend

geniet het weekend

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “wens U een warm en fijn weekend”

  1. hi Karel,
    kom morgen alles bekijken, wilde je even een aangename en mooie wandeling
    toewensen, geniet er van, morgen wordt het 18 graden………..
    Voor zo meteen welterusten en slaap lekker,
    ik vertrek ook naar boven,
    Greetje

  2. Hoezo een weekendblog het zijn er 6 om te klikken…eentje was me te traag hj
    Maar de rit uitgezeten en was de moeite waard ook nog eens…
    Die ouwe prenten doen het altijd wel goed en dat winterse weer 5 cm is genoeg hoor en dan liefst maar een weekend. 🙂
    Trusten en morgenvroeg zie je de mijne haha…slaap wel

  3. Wat een mooie variatie vandaag Karel,
    pracht herfstvoorstelling en mooie met oude foto’s,
    nee, zoveel sneeuw hoeft voor mij niet, vond het wel schitterend om te zien.
    Heb toch ergens iets op tv gezien van 18 graden, zou het dan zondag zijn?
    Vandaag is het ook stralend zonnig weer dus geniet van je wandeling,
    zullen mooie kiekjes worden….
    Lieve groetjes Greetje

  4. Kijk en jij had wat te doen in de vroege morgen…haha heel het filmpje uitgezeten dan zal je wel duizelig geweest zijn en lijkt het een nachtmerry 😉
    Gelukkig kon je het vinden in de mannen en jij geslaagd…blijft de vraag waarvoor haha
    Want in de pps is het nooit goed…dus hoe kan je dan slagen ??
    grijnzzzz
    Snap nu je a’damse hart pas whahaha…moest er eerst een nachtje over slapen…
    Fijne wandeling al zal je weer thuis zijn voor je dit leest.
    Mzl

  5. Je ziet er mooi uit in dat wit jurkje Karel op die hele mooie nostagische foto’s …(hmm)
    Zulke foto’s zijn ook hier familieschatten…
    &
    zo te zien mag het ook bij jullie deze winter sneeuwen…

  6. Nu dan heb je morgen nog een rustdag en kan je er weer tegenaan…
    Ja ineens zag ik het vandaag Hotel Amsterdam en dat in een limburgs stadje…hj
    Jij 11 uur slapen…dan moet je vanavond niet veel drinken anders lukt het je nooit grijnzzz
    Nu denk dat ik voor mijn normale 8 uurtjes ga…no problem…trusten

  7. Goeiemorgen Karel
    Kom je ff een fijne zondag wensen
    Geniet ervan, hier is het vanaf vrijdag oppassen geblazen.
    Dus druk zat dus,geukkig mooi weer, gaan we maar even van genieten
    Lieve groet Marianne

  8. De Westzeedijk ziet er ook nostalgisch uit Karel ,
    &
    dat schaatsen op ijs is typisch Hollands hé…’t is gratis(hmm)
    Hier doen de boertjes ijs bij een gin-tonic maat…
    Toedeloe….

Geef een reactie

