met de kop in de wolken

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
ging wat mis gister
dus ik maakte niet de geplande wandeling
seinstoring bij Zaandam en ik zou een heel eind
met de bus moeten en zodoende een te late
start maken
geeft niet die route loopt niet weg
maakte wel nog een beginners fout met de
OV kaart hihi checkte in en uit op Hilversum
ja bingo 10 euro
ff naar het loket en uitgelegd
kreeg uitdraai mee en zal vandaag ff
klantenservice bellen komt dat ook goed
maakt een leuk wandelingetje in de tuin
dus had mijn beweging hoor hihi
zo en nu
simpel nog een dag met de kop in de
wolken
dan komt de zon weer wat er bij
en zijn we allen weer blij
toch

  photo imagesJUHBVMA1_zps3c9a00cf.jpg
ff op alleen lezen klikken
we zijn bij de O
van
?

  photo images_zps90b14ed2.jpg

 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “met de kop in de wolken”

  1. Zo dat waren mooie wolken…en lekker muziekje erbij…
    En ja dan een brabantse ook nog eens…nog even en je blijft er hangen…zo gezellig is het daar.
    Genoten van Guus en zijn nacht…trusten

  2. heeey Karel,
    wat een leuk blog.
    Een bijzondere voorstelling met die wolken allemaal
    en een met hele mooie plaatjes van Oosterhout, is mij ook wel een beetje bekend.
    Met de ov komt wel goed, ze zijn alleen niet zo snel met de afhandeling…………….
    Jammer dat je wandeling niet is doorgegaan, je moet maar denken: volgende keer beter
    Voor zo meteen slaap lekker en morgen gezond weer op,
    liefs Greetje

  3. Mogge Karel. Wat een verhaal weer. Treinstoring en in en uitchecken . Vraag me af hoe het dan had gemoeten. Ik ga nooit met de trein of bus. En helemaal niet meer nu je ook geen los kaartje kunt kopen. Fijne dag Groetjes Anna

  4. Einen schönen Tag lieber Karel schöne Wolken und auch die Musik dazu ist wieder schön hier in Köln haben wir es nass und Kalt ist aber der Jahrezeit angemessen.Grüße dich lieb und hoffe es geht dir gut.Gislinde

  5. Met je hoofd in de wolken naar Oosterhout, man man man ik zou mij daar amuseren in die winkelstraten met dat gezellig plein Karel & vrouwlief ook
    &
    njammie njammie op een terras of binnen….(Mooi Karel)

  6. Nee intussen alweer alles anders…niks zo veranderlijk als een belletje van de kleinkids hj
    Dus morgen weer een dagje spelen…met 3 van de 6 😉
    Moet ik wel nog even wat zakken wegmoffelen hier…bankhangze

  7. De weg
    Er is geen weg,die geen weg is.
    Elke weg heeft zijn bereik,
    bereik het mooier,dan het mooier.
    De afslag is er altijd
    hou koers aan de weg,
    de weg heeft zijn eigen ook zo’n zijn eigen weg
    Maar op elke weg,een samenkomst,
    om een weg in te kunnen slaan.
    Groetjes Nikki

Geef een reactie

