ik ben vroeg weg , maar denk aan U

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
na een ietwat trieste dag gister
waarop ik mij niet verveelde hoor
lekker bezig geweest met allerhande klusje
vandaag geven ze wat meer zon op
en rond Arnhem wat meer dan rond
Egmond of Haarlem
dat ik ga een wandeling maken die iemand
mij aanbeveelt  via FB
hier onder foto album van m’n tuintje dinsdag
middag

 
  photo wandelingetje18november1a_zps2021bbba.jpg

ja de dagen korten flink
al blijven ze nog wel 24 uur
ik vond een mooie pps
over elke dag

  photo imagesOWXQ39Y9_zps7079e416.jpg
ff op alleen lezen klikken

we zijn bij de P
van
?
maar dan wel van boven af

 

  photo images_zpscb21160b.jpg

 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “ik ben vroeg weg , maar denk aan U”

  1. haha die regen in de plas…daar ga ik niet van genieten hoor…maar een mooie pps verder…
    De wandeling heb ik overgeslagen zie ik morgen wel…en parijd van bovenaf…is weer anders dan een midweek daar met de metro rondstruinen…maar denk er met plezier aan terug.
    Trusten en morgen een fijne wandeling

  2. heey Karel,
    wat leuk Parijs van bovenaf te zien, ik was er in augustus nog en daarbij een pracht Elke dag voorstelling van Elza.
    Geniet morgen van een mooie wandeling en hartstikke bedankt voor je toffe reactie,
    veel liefs en slaap lekker,
    Greetje

  3. Je foto’s worden beter en beter Karel en wat zag je veel paddenstoelen.Wel in’t vervolg je schoenen niet bij de paddenstoelen fotograferen of dacht je dat ik het een onbekende soort zou vinden.Haha grapje hoor.

  4. Voor uw kerst krijgt gij van mij een paar nieuwe wandelschoenen,knieschijven & nieuwe heupen
    natuurliefhebber Karel, niet tevreden ,stuur dan boeltje maar terug hé(hmm)
    Groetjes van Dokter Oetker….
    &
    een mooie pps maat…

  5. Goeie morgen Karel wat is me dit prachtig
    Daar moeten vele uren werk zijn aan geweest he
    Als de pijn je leven bepaald !
    Als je wel wil, maar niet meer kan !
    Als pijn overheerst
    Wat dan ?
    Dan zoek je licht,
    in het duister,
    die je pijn verlicht,
    of een oor die zegt;Ik luister !
    Denk niet, wat je niet meer kan,
    maar, maak er het beste van !
    Nikki

Geef een reactie

