geniet het droge weer

mogge lieve bezoekers van mijn blog

herfst gedachten
nu daar denk ik aan bij mooi weer
dus geen haar op mijn hoofd die daar gister aan dacht
ūüôā
vandaag is het hier beter weer
en komen de mooie gedachten ook weer
en ik neem U ff mee
als U wilt

  photo 583a8465e603b98b2a6676d776ee30a8_medium_zps5b73be05.jpg
ff op alleen lezen klikken

 

verder maar eens naar een grote stad
ook een oude stad
met de letter
M


 photo munchen-marienplatz-din-turn-web_zpsbde6488e.jpg

 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “geniet het droge weer”

  1. Wat zijn er toch veel leuke en mooie ppsjes over de herfst…en jij hebt er weer een gevonden.
    Prachtig…
    En ja Munchen je gaat de grenzen over met je plaatsen…wel leuk om te zien…slaapwel ūüėČ

  2. Mogge Karel, hier komt de regen er nog steeds met bakken uit maar ga wat in mijn huisje friemelen. Leuke herfst pps fijne dag gewenst

  3. Goeie morgen hier al wel regen gehad maar gelukkig komt de zon erdoor

    Kijk in de sterren, kijk in de nacht.
    doe een wens en wens iets wat
    je nooit van jezelf verwacht.
    Blijf genieten, houd moed.
    want wanneer jij het al bent vergeten,
    maakt die ene wens alles goed!
    Nikki

  4. Ha karel jij met je slaapoogjes toch nog snel een blog geplaatst…bij mij komen ze vanavond weer en dan gelijk overal…4 stuks….
    Jij vermaakt je vast wel…ben je vandaag truus ???
    Je hoeft in ieder geval niet te spoken want ko heeft het toch maar mooi opgelost.
    Knap hoor…zo ga een lammetje smeren voor de kleine man…mzl

  5. Kundegie(kan jij) mij die andere helft van da bruin brood komen brengen aub Karel..
    Ken’n te diepe int glas en noar die mooie vrouwen zitten staren(zonder staar)
    in de bierfeesten te Munchen…Betalen doe ik via afbetaling…Zit op zwart zaad,
    Tja bier en vrouwen kosten geld hé maat(hmm)

  6. Dag Karel wat heb ik kunnen genieten van de voorstelling
    Vannacht hoorde ik de bloemen over jou fluisteren.
    En nieuwsgierig legde ik mijn oren te luisteren.
    En bloem vertelde over hoe bijzonder jij voor me was.
    Een andere bloem fluisterde over de glimlach als je dit las.
    De bloemen waren blij terecht te komen bij een van de fijnste mens.
    Nikki

  7. Hallo Karel sind heute an die Ahr gefahren bei so herrlichen Sonnenschein das mu√ü man doch geniessen w√ľnsche dir auch einen so sch√∂nen Sonntag und einen stressfreien Wochenstart das w√ľnscht dir Klaus

Geef een reactie

