mopjes in zoek de verschillen

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zoek de verschillen
ik heb de boel weer om gezet
wat voor stand achter en anders om
het had reden om het begin dit jaar voor het eerst te doen
en nu reden om het terug te zetten

  photo kamernu14novemberzegmaardrieuur_zpsafca6098.jpg

en dit mede door het licht boven het buro ( TL)
bevalt me wel
heb er wat gein in gestopt
ik hoop op wat glimlachjes

  photo kamernu14novemberzegmaarhalfvijf_zpsc39e22aa.jpg

zo vandaag een plaats
beginnend met de letter
K

  photo Le_geer_a_kanne_zps9226e44f.jpg

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “mopjes in zoek de verschillen”

  1. hahaha….. achter de mooie plaatjes zaten leuke mopjes,
    vooral die verschillende sexstandjes……
    Vind Kanne een verrassend mooi plaatsje.
    Ben morgen naar TedxYouth@Brabantlaan, dat dit jaar in Breda wordt gehouden, door mijn dochter en collega georganiseerd. Een fijn weekend toegewenst en tot maandag, liefs Greetje

  2. Ha ze gaan de verschillen zoeken…ja die zijn er nogal wat…
    Leuke mopjes en de 2e goed voor een big smile…en ja dan dat dorpje Kanne voor mij een nieuwe dat plaatsje kende ik nog niet…mzl

  3. Wat is Kanne mooi Karel en ondertussen ben ik te rade gegaan voor mijn blogprobleem waar ik echt niets van verstond want ik zag de foto’s wel staan. Iemand heeft me geholpen met mijn probleem en nu zouden de foto’s terug te zien moeten zijn.Wil je nog eens kijken op natuurplekjes dat je ze nu ziet staan Karel.Sorry voor de last.

  4. Ga je mond eens spoelen…op de fiets naar Kanne pffttt
    Nee zit aan een ander soort vakantie te denken…wil best fietsen maar beperkt zich tot een aantal kilometertjes. Ja aan het bijwerken…ja je was er al de hele dag niet grijnzzzz
    Je hebt het maar druk in je vakantie…mzl

  5. Erg hoor vrij en druk met van alles…maar als je het leuk vind dan is het goed en je moet wat hè…haha wandelen de grens over…je fantasie gaat met je op de loop 😉
    Bankhangze

  6. Doorgestuurd naar mijn broers en zussen…weet zeker dat die er ook blij mee zijn…is ook meer hun leeftijd. Je hoort er nog van…maar dat ik er blij mee ben das duidelijk.
    Haha van de bank naar de plakstoel das laat me ff denken 3 meter whahaha
    Ja genoeg beweging als je dat maar dikwijls genoeg herhaald 😉

  7. Blote madammen en een krokodiel. Die kende ik jammer genoeg niet toen ik als klein manneke langs het kanaal woonde en mijn vriendinnetjes er gingen zwemmen.
    Bedankt voor deze lach op deze grijze zondagnamiddag.

Geef een reactie

